Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zástupce ředitele - možný stupeň k funkci ředitele
Srncová, Radana ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá uplatňováním přístupů v současné praxi při zohledňování výkonu funkce zástupce ředitele jako vhodného či nezbytného předpokladu pro pozdější výkon funkce ředitele školy nebo školského zařízení. Práce zjišťuje současný stav a přístupy, které jsou uplatňovány v praxi v podmínkách zřizovatelů, ředitelů a zástupců ředitelů škol a školských zařízení. Práce vychází ze studia dostupné odborné literatury a platných právních norem v podmínkách České republiky. Zároveň čerpá i ze zahraničních zkušeností, které jsou uplatňované v dané oblasti. Výzkum byl proveden formou dotazníků a kromě jiného zjišťoval, jak je v praxi prováděn výběr budoucích ředitelů. Rovněž byly zkoumány názory respondentů zřizovatelů a ředitelů na zařazení podmínky výkonu funkce zástupce ředitele do konkurzních řízení. Dále byly zkoumány názory respondentů na možné získání manažerských dovedností při výkonu funkce zástupce ředitele. Analýza výzkumu popisuje zjištěný stav a doporučuje možné řešení uvedené otázky v dalším období s důrazem na možné zvýšení kvality českého školství.
Kompetence zástupkyně ředitelky mateřské školy
Matoušková, Šárka ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou předávání kompetencí ředitelkou mateřské školy zástupkyni ředitelky. Tato oblast se zásadně se liší v každé škole, ať již podle kapacity počtu dětí dané školy, schopnostmi ředitelky kompetence delegovat v různém rozsahu, ale i v předpokladech zástupkyně ředitelky tyto předané kompetence naplňovat. Předávání pravomocí a participace na řízení školy zástupkyní ředitelky by měla být každodenní součástí života mateřské školy. V úvodní části jsou základně vymezeny manažerské funkce, detailnější pohled je zaměřen na oblast kompetencí v obecném pojetí a jejich delegování. Střední část práce je zaměřena na kompetence jako nezbytnou součást v řízení mateřské školy. Posledním okruhem práce je dotazníkové šetření a přehled doporučených kompetencí k delegování na zástupkyni ředitelky MŠ. V závěru práce je seznam využité literatury a přílohy bakalářské práce.
Kompetence zástupkyně ředitelky mateřské školy
Matoušková, Šárka ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou předávání kompetencí ředitelkou mateřské školy zástupkyni ředitelky. Tato oblast se zásadně se liší v každé škole, ať již podle kapacity počtu dětí dané školy, schopnostmi ředitelky kompetence delegovat v různém rozsahu, ale i v předpokladech zástupkyně ředitelky tyto předané kompetence naplňovat. Předávání pravomocí a participace na řízení školy zástupkyní ředitelky by měla být každodenní součástí života mateřské školy. V úvodní části jsou základně vymezeny manažerské funkce, detailnější pohled je zaměřen na oblast kompetencí v obecném pojetí a jejich delegování. Střední část práce je zaměřena na kompetence jako nezbytnou součást v řízení mateřské školy. Posledním okruhem práce je dotazníkové šetření a přehled doporučených kompetencí k delegování na zástupkyni ředitelky MŠ. V závěru práce je seznam využité literatury a přílohy bakalářské práce.
Zástupce ředitele - možný stupeň k funkci ředitele
Srncová, Radana ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá uplatňováním přístupů v současné praxi při zohledňování výkonu funkce zástupce ředitele jako vhodného či nezbytného předpokladu pro pozdější výkon funkce ředitele školy nebo školského zařízení. Práce zjišťuje současný stav a přístupy, které jsou uplatňovány v praxi v podmínkách zřizovatelů, ředitelů a zástupců ředitelů škol a školských zařízení. Práce vychází ze studia dostupné odborné literatury a platných právních norem v podmínkách České republiky. Zároveň čerpá i ze zahraničních zkušeností, které jsou uplatňované v dané oblasti. Výzkum byl proveden formou dotazníků a kromě jiného zjišťoval, jak je v praxi prováděn výběr budoucích ředitelů. Rovněž byly zkoumány názory respondentů zřizovatelů a ředitelů na zařazení podmínky výkonu funkce zástupce ředitele do konkurzních řízení. Dále byly zkoumány názory respondentů na možné získání manažerských dovedností při výkonu funkce zástupce ředitele. Analýza výzkumu popisuje zjištěný stav a doporučuje možné řešení uvedené otázky v dalším období s důrazem na možné zvýšení kvality českého školství.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.