Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Děti - cílová skupina v marketingu
Daňhelková, Barbora ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá dětmi jako specifickou cílovou skupinou v marketingu. První část práce se věnuje vymezením teoretických pojmů souvisejících s marketingem a dětmi jako cílovou skupinou. Druhá, praktická, část se zabývá vlivem dětí na nákupní chování svých rodičů. Cílem práce je zanalyzovat, jaký mají děti vliv na nákupní chování svých rodičů při probíhajících kampaní zaměřených na děti vybraných retailingových řetězců. Primární data byla získána dotazováním v písemné a online formě. Na základě výsledků vlastního šetření lze říci, že děti jsou ve velké míře kampaní ovlivněny. Děti vyžadují aktivní účast svých rodičů na dané kampani, a ti jsou kvůli nim ochotni zvýšit hodnotu svého nákupu.
Analýza reklamy zaměřené na děti
Krajčová, Michaela ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Kloudová, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým působením na děti se zaměřením na reklamu. Cílem práce je posoudit, jak vnímají působení reklamy a její vliv na děti rodiče, jak jsou tyto reklamy upraveny a jakých nástrojů a médií užívají. Primární data jsem získala pomocí dotazovaní, ve kterém se věnuji také otázkám spojeným s ovlivňováním dětmi reklamou při realizaci nákupů.
Marketing cílený na děti
Balážová, Barbora ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou reklamního působení na děti a mírou jejich osobní autonomie, kdy je snahou dané téma zhodnotit z pohledu rodičů. Cílem je analyzovat, jak vnímají vliv reklamy na děti jejich rodiče a jaká je kupní síla dětí nejen v otázce vlastních finančních prostředků, ale i v otázce vlivu dětí na nákupní rozhodování rodiny. Primární data byla získávána online dotazováním pomocí internetu, kdy za období jednoho týdne bylo získáno 96 respondentů. Na základě výsledků vlastního šetření je možné říci, že děti jsou snadno ovlivnitelnou cílovou skupinou, pro kterou je reklama poutavá a v paměti u nich přetrvává po delší dobu. Děti jsou schopné od sebe rozlišit jednotlivé značky a mohou tak výrazně ovlivnit nákupní rozhodování rodiny, protože rodiče se ve většině případů snaží přáním svých dětí vyhovět. Peníze děti dostávají většinou jen příležitostně a v případě, že si chtějí něco koupit, rodiče o tom chtějí mít přehled. Síla dětského spotřebitele tedy spočívá především v možnosti ovlivnit kupní rozhodování rodiny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.