Název:
Analýza reklamy zaměřené na děti
Překlad názvu:
Analysis of advertising targeted at children
Autoři:
Krajčová, Michaela ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Kloudová, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým působením na děti se zaměřením na reklamu. Cílem práce je posoudit, jak vnímají působení reklamy a její vliv na děti rodiče, jak jsou tyto reklamy upraveny a jakých nástrojů a médií užívají. Primární data jsem získala pomocí dotazovaní, ve kterém se věnuji také otázkám spojeným s ovlivňováním dětmi reklamou při realizaci nákupů.This thesis deals with the effect of marketing activities on children, focusing on advertising. The aim is to identify how parents perceive the impact of advertising and its influence on their children, how these commercials are modified and which instruments and media they use. Primary data were collected by an electronic and written survey which also deals with issues related to the impact of advertising on childrens' purchasing decisions.
Klíčová slova:
Děti jako cílová skupina; Marketingový mix; Reklama; Advertising; Children as a target group; Marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31615