Název: Analýza reklamy zaměřené na děti
Překlad názvu: Analysis of advertising targeted at children
Autoři: Krajčová, Michaela ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Kloudová, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Děti jako cílová skupina; Marketingový mix; Reklama; Advertising; Children as a target group; Marketing mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31615

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113991


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet