Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj česko-německé spolupráce na poli mateřských škol: cesta k jejímu vzniku, současná situace a možný přesah do budoucnosti
Horová, Lucie ; Handl, Vladimír (vedoucí práce) ; Šmidrkal, Václav (oponent)
Předkládaná práce Vývoj česko-německé spolupráce na poli mateřských škol: cesta k jejímu vzniku, současná situace a možný přesah do budoucnosti se zaměřuje primárně na předškolní vzdělávání a jeho spojitost s vývojem česko-německé spolupráce. Jejím cílem je nejprve stručně vylíčit společnou česko-německou historii a stěžejní události, které vedly k formování česko-německé spolupráce. Po krátkém historickém exkurzu představí autorka předškolního vzdělávání v rámci Evropy pro lepší pochopení kontextu celé práce. Vzdělávání a hlavně to předškolní nabývá na významu a je v současné době hodně diskutovaným nadnárodním tématem. Tato kapitola by měla objasnit důležitost tohoto vzdělávání pro vzájemnou česko-německou spolupráci. V rámci této kapitoly budou také představeny a porovnány vzdělávací systémy obou zemí. Poslední nejobsáhlejší kapitola detailně pojednává o činnosti Koordinačního centra česko-německých výměn mládeže Tandem, kde přiblížení jeho činností je jedním z hlavních cílů práce.
Czech-German Future Fund
SCHWARZOVÁ, Jana
Tato bakalářská práce se věnuje Česko-německému fondu budoucnosti, který vznikl na základě Česko-německé deklarace. Práce se popisuje jeho vznik, činnost a poskytuje také všeobecné zhodnocení jeho přínosu. Nejprve je uveden stručný vývoj česko-německých vztahů. Rovněž jsou přiblížena určitá témata, se kterými se Česko-německá Deklarace a následně i Fond budoucnosti vyrovnávaly. Dále se práce zaměřuje na účel Fondu a způsob jeho spravování a financování. Kromě toho práce poskytuje také přehled činnosti Fondu. Důležitou část této bakalářské práce tvoří zhodnocení jeho přínosu a otázka, zda je Fond stále aktuální.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.