Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Jedličková, Lucie ; Čermák, Lubomír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním marketingu v sektoru služeb, konkrétně v advokacii. Cílem bylo provést analýzu uplatnění marketingu v dané advokátní kanceláři. Na základě vhodných metod byl sledován a vyhodnocen aktuální stav marketingové gramotnosti v určené advokátní kanceláři. Výsledkem provedených analýz bylo definování bariér, překážek, rezerv a příležitostí při uplatňování marketingu v této advokátní kanceláři. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu služeb, uvádí do oblasti advokacie a seznamuje s použitými metodami. Praktická část analyzuje současný stav v advokátní kanceláři. Pomocí vhodných metod jsou navržena opatření, směřující k eliminaci bariér, překážek a rezerv a k využití existujících příležitostí.
Design of Process Management of a Contract in a Company
Májsky, Adam ; Štrbáň, Ján (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on improving the functioning of business process management in the selected trading company. With the help of theoretical knowledge, based on which an analytical evaluation of the current status and a qualitative research are created, it proposes changes in the individual phases of the currently used process.
Návrh logistické koncepce se zaměřením na služby ke spokojenosti zákazníka
Habrovcová, Iva ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na logistickou koncepci společnosti LESAK s.r.o., zabývající se výrobou a prodejem vah a vážících zařízení. Analyzuje současný stav průběhu zakázky společností a následně navrhuje opatření se zaměřením na služby ke spokojenosti zákazníka.
Studie logistických služeb v obchodě
Zahradníčková, Iva ; MBA, Tomáš Halamík, (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studií logistických služeb ve společnosti Sika CZ s.r.o. Vzhledem k tomu, že hlavní náplní činnosti této společnosti je obchod, využívá logistiku jako jeden z podstatných nástrojů k docílení spokojenosti zákazníka. Hlavním cílem práce tedy je, vytvoření logické struktury služeb a navržení vhodných metrik pro měření spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami.
Návrh zlepšování úrovně logistických činností při vyřizování objednávek
Hladilová, Kateřina ; Kolarczyk, Ondřej (oponent) ; Bartošek, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zlepšení úrovně vybrané části zákaznického servisu společnosti Secupack, s.r.o. Teoretická část obsahuje informace o logistice jako celku, jelikož zákaznický servis zasahuje do všech jednotlivých činností logistiky. V další části je popsán zákaznický servis a metody pro zlepšování jeho úrovně. Informace z teoretické části jsou aplikovány do části analytické. Analytická část je zaměřena na zjištění aktuálního stavu vybrané části zákaznického servisu, ze kterého budou navrženy prostředky ke zlepšení úrovně zákaznického servisu a snížení nákladů v této oblasti.
Managing Customer Experience
Seifert, Marián ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The purpose of the thesis is to analyze the current situation of customer experience induced by the selected company and to provide a series of recommendations for its improvement. The paper critically evaluates the customer experience practices of company’s individual retail stores, internet shop, service center and the customer service. The results are recommended solutions for providing better services to increase the customer loyalty, as well as the way to eliminate the recognized deficiencies.
Studie řízení skladování v obchodní společnosti
Holakovská, Eva ; Hajduová, Jana (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá uzavřením lokálního skladu společnosti Nokian Tyres s.r.o. a s tím souvisejícími procesy. Zaměřuje se zejména na vlastní průběh celého procesu a hodnotí důsledky a dopady tohoto strategického rozhodnutí, zejména s ohledem na udržení kvality zákaznického servisu společnosti.
Řízení průběhu zakázky firmou se zaměřením na obchodní činnost
Vašek, Vojtěch ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá průběhem zakázky vybranou společností se zaměřením na obchodní činnost a rozvoj podnikání. V první části je představena společnost a její výrobkové portfolio. V druhé části jsou rozebrána teoretická východiska nezbytná k pochopení dané problematiky. Třetí část se zaměřuje na analýzu aktuálního stavu společnosti a identifikaci neefektivních procesů v rámci obchodního oddělení. Čtvrtá část obsahuje konkrétní návrhy na odstranění současných nedostatků a v poslední části jsou shrnuty podmínek a přínosy jejich realizace.
Motivace pracovníků zákaznických center
Trnka, Michal ; Hájek, David (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl zvýšit kvalitu práce telefonních operátorů a členů kurýrní sítě společnosti Mediaservis s.r.o., která poskytuje jedinou alternativu České pošty s.p. z pohledu celorepublikového poštovního operátora a zároveň zajišťuje outsourcing služeb zákaznické podpory. Teoretická část práce je věnována studiu pracovní motivace, systémům odměňování a nepeněžním faktorům, ovlivňující výkon pracovníků. V praktické části jsou vypracovány návrhy na změnu stávajícího motivačního programu, které vychází z poznatků dotazníkového měření na pracovišti.
Studie průběhu zakázky organizací
Děchtěrenková, Šárka ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou průběhu zakázky u firmy CeWe Color od objednávky až po postup při případných reklamacích. Práce je složena z teoretické, analytické a praktické části. V rámci teorie jsou vysvětleny základní pojmy a přístupy z oblasti logistiky. Dále jsou popsány konkrétní prvky logistického řetězce, a to zákaznický servis, logistický informační systém a formy distribuce. Analytická část se zaměřuje na vnitřní a vnější okolí firmy a samotnou studii současného průběhu zakázky. Průběh zakázky je zhodnocen, jsou identifikovány jeho nedostatky a v závěru práce jsou na tyto nedostatky předloženy konkrétní návrhy na zlepšení včetně přínosů a podmínek jejich realizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.