Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop
Jiroušová, Aneta ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii a její návrh ve vybrané společnosti Escapeza s.r.o.. Je rozdělena na tři části. V první části jsou popsána teoretická východiska vycházející z odborných publikací několika různých autorů, kteří se zabývají tématem marketingu a marketingové strategie. Druhá část pojednává o analýze současného nastavení marketingu ve vybrané společnosti a o působení vnitřních a vnějších faktorů. V poslední části práce jsou vymezeny návrhy marketingové strategie společnosti.
Návrh změn komunikační strategie v podniku
Nguyen, Minh Hoang ; Vlk, Vítek (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení externí a interní komunikace firmy, která je důležitá pro růst firmy a její udržení na trhu. Cílem bakalářské práce je navrhnout systém pro zefektivnění dosavadní komunikace se zákazníky, což přispěje ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zvětšení zákaznického kmene. Dalším cílem je vytvoření stálého, harmonického pracovního prostředí, kde mohou zaměstnanci růst společně s firmou a tím zkvalitnit jejich pracovní náplň.
Návrh změn komunikační strategie v podniku
Nguyen, Minh Hoang ; Vlk, Vítek (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení externí a interní komunikace firmy, která je důležitá pro růst firmy a její udržení na trhu. Cílem bakalářské práce je navrhnout systém pro zefektivnění dosavadní komunikace se zákazníky, což přispěje ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zvětšení zákaznického kmene. Dalším cílem je vytvoření stálého, harmonického pracovního prostředí, kde mohou zaměstnanci růst společně s firmou a tím zkvalitnit jejich pracovní náplň.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.