Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářské práce pojednává o marketingových nástrojích a posilování konkurenceschopnosti firmy IRD Group s.r.o., která se zabývá nákupem a prodejem šperků ze stříbra a chirurgické oceli. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V první části se zabývám problematikou marketingového mixu a marketingovými nástroji. V praktické části se zaměřím na nástroje a aktivity, které používá firma IRD Group. Rozeberu tyto poznatky a navrhnu způsob jak tyto aktivity zefektivnit, aby firma byla co nejvíce konkurenceschopná.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářské práce pojednává o marketingových nástrojích a posilování konkurenceschopnosti firmy IRD Group s.r.o., která se zabývá nákupem a prodejem šperků ze stříbra a chirurgické oceli. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V první části se zabývám problematikou marketingového mixu a marketingovými nástroji. V praktické části se zaměřím na nástroje a aktivity, které používá firma IRD Group. Rozeberu tyto poznatky a navrhnu způsob jak tyto aktivity zefektivnit, aby firma byla co nejvíce konkurenceschopná.
Analýza konkurenceschopnosti podniku Janek, spol. s.r.o.
Beneš, Vítězslav ; Štamfestová, Petra (vedoucí práce) ; Kubíček, Aleš (oponent)
Tématem bakalářské práce je "Analýza konkurenceschopnosti podniku Janek spol. s r. o." Cílem této práce je analyzovat podnik metodami strategické a finanční analýzy pro zhodnocení jeho úspěšnosti vzhledem k jeho konkurentům. Práce je rozdělena na dvě základní části. Nejprve je v části teoretické pojednáno obecně o konkurenci, konkurenceschopnosti, metodách finanční a strategické analýzy, jejich nástrojích a účelu. V praktické části jsou metody aplikovány na zvolený podnik. Strategická analýza mikrookolí je postavena na metodách benchmarkingu a Porterově modelu pěti sil. Analýza makrookolí je založena na metodě PEST. Finanční situace je hodnocena na základě horizontální a vertikální analýzy a poměrových ukazatelů. Shrnutí poznatků praktické části je provedeno pomocí metody SWOT. Závěr práce obsahuje nejdůležitější poznatky a návrhy na případná opatření pro zlepšení konkurenceschopnosti podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.