Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nákupné správanie mužov na trhu s módou
Káčerová, Natália
Káčerová, N. Nákupní chování mužů na trhu s módou. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020 Diplomová práce se zabývá chováním mužů na trhu s módou, konkrétněji na trhu s oblečením. V práci je zmapované chování mužů při nakupování oblečení, jsou rozebírány rozdíly mezi mužským a ženským chováním na tomto trhu, a také je identifikován typický mužský zákazník na trhu s módou. Následně jsou v práci navrženy doporučení a návrhy pro prodejce módy na základě zjištěných informací z primárního a sekundárního výzkumu. Pro získání podkladů v rámci primárního výzkumu proběhlo dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 504 respondentů, z toho 162 mužů a 342 žen. Hloubkové rozhovory proběhly s devíti muži. Výsledky výzkumu odhalili oblasti, na které by se měly prodejci zaměřit, pokud chtějí zvýšit komfort a spokojenost mužského zákazníka při nákupu.
Shopping for clothes from second-hand
Lasáková, Luisa
Tato bakalářská práce se zabývá nakupováním z druhé ruky na území Jižní Moravy. Důvod, proč toto téma bylo zvoleno, je ten, že společensky odpovědný přístup je stále častěji praktikován po celém světě, včetně zájmu o takzvanou “pomalou módu” a minimalizaci odpadu. Cílem této bakalářské práce je charakterizovat typické zákazníky slow fashion trhu, zejména zákazníky, kteří jsou otevřeni nákupům v obchodech s oblečením z druhé ruky. Zjištění by měla pomoci formulovat doporučení pro tyto obchody. Za tímto účelem byl proveden kvalitativní a kvantitativní výzkum; hloubkové rozhovory (n = 10) a dotazníkové šetření (n = 147) jak se zákazníky, kteří v second-handech nakupují, tak i s těmi, kteří nenakupují.
Chování spotřebitele na online trhu s módou
Peclová, Kateřina
Diplomová práce se zabývá dopadem pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nakupování oblečení online. Cílem práce je zanalyzovat chování spotřebitele na online trhu s módou, konkrétně oblečením, a identifikovat, jak pandemie ovlivnila fáze nákupního rozhodovacího procesu spotřebitele. Na základě toho navrhnout vhodnou propagační strategii pro podniky na tomto trhu. Naplnění cíle předchází analýza sekundárních dat a primární výzkum. Doporučení jsou založena na výsledcích získaných ze sekundárního i primárního výzkumu. Primární výzkum byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů.
Fashion - tool of the presentation of respect and recognition
Hrubalová, Zuzana ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Šafaříková, Radana (oponent)
Diplomová práca Móda - prostriedok prezentácie re pektu a uznania pojednáva o móde - odeve ako o prostredníkovi pri prezentovaní re pektu a vydobýjaní uznania v zamestnaní mojich respondentov. Sna í sa ukáza , aký význam móde, oble eniu pripisuje tematicky vybraná skupina udí ijúcich v sú asnej spolo nosti konzumu - teda akú úlohu móda a odev v ich ivote hrajú a do akej miery im pripisujú dôle itos . V tejto práci sa toti predpokladá, e svojim oble ením komunikujú re pekt a uznanie, ktoré si ich zamestnanie vy aduje, pri om je v nej pou itý kvalitatívny typ výskumu. Táto metóda umo uje získa individuálne názory a postrehy o respondentoch a dovedie k ozrejmeniu podstaty skúmaného. Je pou itý rozhovor pomocou návodu a rozhovory boli natá ané v priebehu októbra - novembra 2012.
Odívání ve středověkých latinských bohemikálních kronikách ve 12. až 14. století
Šaldová, Zuzana ; Falátková, Michaela (vedoucí práce) ; Martinek, Radek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a překladem textů věnujících se odívání v latinských přemyslovských kronikách ve 12. až 14. století, konkrétně byla vybrána Kosmova kronika, První pokračovatelé Kosmovi, Letopisy Vincencia a Jarlocha, Druzí pokračovatelé Kosmovi a Zbraslavská kronika. Středověký oděv vznikl z antického a postupně se z převážně aranžovaných látek vytvořily šité a v mnoha případech složitě střihově řešené šaty a doplňky. Tento vývoj nám částečně dokládají nástěnné malby, iluminace, sochy, z nichž jde rekonstruovat barevnost a částečně střihové řešení, z archeologických nálezů lze poznat materiál a jeho složení. Pro kompletní vytvoření dějin módy však potřebujeme mít i názvy, a to nejlépe původní, s čímž nám může pomoci dobová literatura, například "romány", tematická díla zaměřená na odívání či kroniky. Jejich autoři nepopsali vždy, jak přesně oděv vypadal nebo z jaké látky byl ušitý, i když i zde jsou samozřejmě výjimky, ale zmiňují například různé zvyky, jež s oděvem souvisejí, či různé přestupky duchovních.
The Intersection of ''Good'' Clothes and Slow Fashion from the Perspective of Students of the Faculty of Humanities of Charles University
Raynal-Peceny, Eleonore Virginia ; Kolářová, Marta (vedoucí práce) ; Borisova, Varvara (oponent)
Předmětem mé studie je zkoumání pojmu "dobré" oblečení podle spotřebitele. Cílem mého výzkumu je zjistit, zda existuje vztah mezi pomalou módou - přístupem k výrobě a spotřebě oděvů, který klade důraz na kvalitu, trvanlivost a etické postupy snižující dopad na životní prostředí - a tím, co spotřebitelé považují za "dobré" oblečení - které si spotřebitel vybírá. Ve své teoretické argumentaci vycházím z teorie udržitelné spotřeby a politiky životního stylu. Provedu kvalitativní sociologický výzkum pomocí hloubkových rozhovorů s vysokoškolskými studenty Fakulty humanitních studií Univerzity Karlovy v Praze ve věku 18 až 26 let. Mají většinou finanční svobodu nakupovat si oblečení pro sebe a představují věkovou skupinu, jejíž spotřeba bude mít v budoucnu velký vliv. Studenty Fakulty humanitních studií jsem si vybrala proto, že zřejmě vykazují rozsáhlejší angažovanost ohledně sociálních, ekonomických a environmentálních problémů. Rozhovory jsou založeny na analýze spotřebitelských preferencí - zkoumají se faktory jako cena, udržitelnost, trvanlivost, styl, etická výroba a emocionální hodnota oblečení. Rozhovory jsou prováděny v České republice. Mým očekávaným přínosem je poskytnout poznatky pro tvůrce politik a značky, aby mohli lépe sladit své strategie s preferencemi spotřebitelů, a podpořit tak...
Skládanka
Fasorová, Aneta ; Spáčilová Blažková, Kateřina (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Projekt Skládanka se zabývá návrhem a realizací prototypu víceúčelového oblečení a doplňků, vyrobeného z recyklovaných textilií. Jednotlivé části skládačky je možné kombinovat nebo skládat dle přiloženého manuálu do konkrétní podoby.
Specializovaný elektronický obchod
Turák, Miroslav ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce byla napsána s cílem vytvořit model řešení specializovaného elektronického obchodu zaměřeného na prodej textilu. Součástí práce je model řešení, ekonomická stránka projektu a návrh propagace projektu.
Módní značka
Slanař, Karel ; Klouzková,, Alice (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo založení vlastní módní značky a vytvoření idey pro vlastní podnikání. Jako grafický designér ve velké míře spolupracuji s klientem, přičemž někdy vznikají i kompromisní situace. V této práci jsem chtěl navrhnout kompletní produkt a nabízet ho již hotový. Zároveň jsem svou bakalářskou práci pojal jako výzvu pro to, zkusit něco pro mě zcela nového a získat k tomuto experimentu co největší profesionální zpětnou vazbu. O módu se dlouhodobě zajímám a toto odvětví mne již dlouho lákalo, proto jsem zvolil právě je.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.