Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza politiky expanze retailingové firmy na českém trhu (na příkladu firmy Carrefour)
Kosorínová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Ve své bakalářské práci analyzuji politiku expanze retailingové společnosti Carrefour na český trh. Cílem mé práce je na základě analýzy chování společnosti Carrefour zjistit možné příčiny jejího odchodu z českého trhu a identifikovat její budoucí expanzivní záměry na jiných trzích. Analýzu jsem provedla jak z hlediska úspěšnosti samotné české pobočky, tak i z hlediska role českého trhu v celkové strategii skupiny Carrefour Group. Ve své práci se nejdřív věnuji celkové charakteristice skupiny, od které přecházím k popisu procesu expanze na český trh. V další části analyzuji výsledky společnosti Carrefour ČR a srovnám je s výsledky konkurence za stejné období. Nejdůležitější část mé práce tvoří identifikování možných důvodů, které přiměly firmu opustit Českou republiku. Poté se znovu věnuji skupině Carrefour jako celku a jejím současným strategiím a hrozbám, kterým čelí.
Vstup retailingové firmy na čínský trh
Šlégl, Martin ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce na téma "Vstup retailingové firmy na čínský trh" je popsání čínského retailingového trhu v širších souvislostech, a to včetně obsáhlého popisu Číny jako takové. Čínská lidová republika (dále pouze Čína) je nejlidnatější zemí světa. Retailingové řetězce jí proto čím dál tím více sledují kvůli možnému vstupu na tamní trh, který bude za několik desetiletí významnější než americký. Z tohoto důvodu chci v této diplomové práci popsat kompletní vývoj Číny od roku 1949 ve všech ekonomických oblastech, protože Čína je natolik obrovský a unikátní trh, že je ho potřeba pochopit komplexně. Diplomová práce je rozdělena na část o Číně a část o tamním retailingovém trhu. Část o Číně obsahuje geografický a historický popis, ale také popis reforem, analýzu HDP, mezinárodního obchodu nebo zahraničních investic. Naopak v části o retalingovém trhu je popsána jeho velikost, vývoj v čase ale také nejčastější formáty na trhu včetně největších hráčů. Toto je následováno analýzou amerického retailera Wal-Martu a francouzského Carrefouru na tamním trhu, kteří mají k čínskému trhu odlišný přístup.
Hodnocení webů vybraných maloobchodních řetězců
Dvořák, Zdeněk ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce obsahuje horizontální a vertikální srovnání webů maloobchodních řetězců v doméně ?.cz? a doménách zahraničních. Na základě výsledků srovnání jsou formulovány hlavní nedostatky webů maloobchodních řetězců a je zhodnocen přístup řetězců k internetu v České republice a v zahraničí.
Mezinárodní srovnání strategií vybraných distribučních řetězců
Machek, Martin ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Kelerová, Vladimíra (oponent)
V posledních letech dochází v mezinárodní distribuční politice k dynamickým změnám. Maloobchodní řetězce se začínají stávat dominantními firmami jak na svých domácích, tak i na mezinárodních trzích. Jejich podnikatelské aktivity přitom v mnoha případech přímo ovlivňují ekonomiku celého státu. Mezi nejúspěšnější společnosti světa patří americká společnost Wal Mart, největší firma na světě z hlediska docilovaného obratu a francouzský Carrefour, největší distribuční společnost na evropském trhu. Hlavním cílem diplomové práce je analýza strategických konceptů těchto společností a faktorů, které jejich úspěch podmínily. Na základě komparace zvolených strategických přístupů jsou identifikovány jejich hlavní výhody a slabiny.
Mezinárodní strategie obchodního řetězce Carrefour
Neuwirthová, Daniela ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Čápová, Ludmila (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat měnící se podmínky v oblasti maloobchodu a dokumentovat tyto změny a nové vývojové trendy na příkladu českého maloobchodního trhu a francouzského distribučního řetězce Carrefour, který letos opouští český trh. Nejprve se zaměřím na analýzu distribučního prostředí, dále na vývoj maloobchodu ve světě a v České republice a nakonec na konkurenční boj distribučních řetězců v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.