Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Principy herních teorií v komunikačních procesech
Vaverka, Tomáš ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá herními teoriemi a aplikací jejich poznatků v komunikačních procesech. Hra je koncept, kterým je protkána celá lidská kultura, a její dopady lze najít v mnoha oblastech lidského počínání. Autor se zaměřil na vliv her v mezilidské komunikaci s důrazem na marketingovou komunikaci. V práci porovnává teoretické koncepty vytyčené během dvacátého století, věnuje se i moderním formám her a fenoménu gamifikace. Výstupem práce je aplikace uvedených poznatků ve formě případové studie sociálně-marketingové kampaně společnosti Volkswagen nazvané The Fun Theory. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Člověk a hra
ZACHOVAL, David
Práce se zabývá mezioborovým pohledem na fenomén hry a jejím významem v lidském životě. První kapitola se v úvodu věnuje problému obecné definice pojmu hra. Zabývá se také psychologickými teoriemi původu hry. Ve stěžejní části podrobně seznamuje se třemi nejvýznamnějšími autory teorií hry - J. Huizingem, E. Finkem, R. Cailloisem a jejich dílem. Ve druhé části sleduje vývoj hry v různých obdobích lidských dějin až po současnost. V poslední kapitole je v úvodu krátká zmínka o hře zvířat a je zde popsán význam a smysl hry v jednotlivých fázích života jedince.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.