Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lávka pro pěší přes řeku Dyji v Břeclavi
Pham, Hoang Anh ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je statický a konstrukční návrh nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší s bezbariérovým přístupem, převádějící provoz chodců a cyklistů přes řeku Dyji ve městě Břeclav. Lávka je mostní konstrukce o jednom poli, světlost mostního otvoru je 58,92 m a rozpětí konstrukce 60,25 m. Světlá šířka prostoru mezi zábradlím je 2,5 m. Lávku tvoří příhradový mostní trám zavěšený na šikmém pylonu délky 20,0 m a předepnutých ocelových závěsů. Práce je zpracována podle platných normativů ČSN EN.
Lávka pro pěší přes rychlostní komunikaci
Páleník, Petr ; Kocourek, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh lávky pro pěší přes rychlostní komunikaci. Lávku tvoří zavěšená konstrukce o šesti polích s rozpětími 9 až 51 m. Hlavní pole jsou zavěšena na pylonu tvaru písmene V. Mostovka je v poli nad komunikací tvořena prefabrikovanými segmenty spřaženými s monolitickou deskou. V podélném směru je mostovka vedena v parabolickém oblouku. Model konstrukce je proveden v programu ANSYS, řešení bylo provedeno nelineárním výpočtem. Návrh a posouzení je provedeno dle evropských norem.
Zavěšená lávka přes vodní tok
Ilčík, Jakub ; Sliwka, Pavel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh zavěšené lávky přes vodní tok. Byly navrženy 2 varianty z nichž jedna byla vybrána pro statickou analýzu. Vybranou variantou je zavěšená lávka s nakloněným pylonem tvaru „A“ na jednom břehu a mostovkou z prefabrikovaných segmentů. Příčný řez je volen tak, aby umožnil převedení pěší i cyklistické dopravy. Práce obsahuje statický výpočet konstrukce modelované v programu SCIA Engineer a posuzované v programu IDEA Statica. Návrh a posouzení je provedeno dle aktuálně platných evropských norem.
Zavěšená lávka pro pěší
Podškubka, Patrik ; Kulhavý,, Tomáš (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh lávky, která převádí odděleně pěší a cyklistickou dopravu nad rychlostní silnicí a místním potokem. Ze dvou variant byla vybrána lávka tvořena monolitickou mostovkou zavěšenou na pylonu ve tvaru písmene V. Práce obsahuje statický výpočet konstrukce modelované v programu ANSYS. Návrh a posouzení bylo provedeno dle aktuálně platných evropských norem.
Zavěšená lávka přes vodní tok
Ilčík, Jakub ; Sliwka, Pavel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh zavěšené lávky přes vodní tok. Byly navrženy 2 varianty z nichž jedna byla vybrána pro statickou analýzu. Vybranou variantou je zavěšená lávka s nakloněným pylonem tvaru „A“ na jednom břehu a mostovkou z prefabrikovaných segmentů. Příčný řez je volen tak, aby umožnil převedení pěší i cyklistické dopravy. Práce obsahuje statický výpočet konstrukce modelované v programu SCIA Engineer a posuzované v programu IDEA Statica. Návrh a posouzení je provedeno dle aktuálně platných evropských norem.
Lávka pro pěší přes řeku Dyji v Břeclavi
Pham, Hoang Anh ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je statický a konstrukční návrh nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší s bezbariérovým přístupem, převádějící provoz chodců a cyklistů přes řeku Dyji ve městě Břeclav. Lávka je mostní konstrukce o jednom poli, světlost mostního otvoru je 58,92 m a rozpětí konstrukce 60,25 m. Světlá šířka prostoru mezi zábradlím je 2,5 m. Lávku tvoří příhradový mostní trám zavěšený na šikmém pylonu délky 20,0 m a předepnutých ocelových závěsů. Práce je zpracována podle platných normativů ČSN EN.
Zavěšená lávka pro pěší
Podškubka, Patrik ; Kulhavý,, Tomáš (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh lávky, která převádí odděleně pěší a cyklistickou dopravu nad rychlostní silnicí a místním potokem. Ze dvou variant byla vybrána lávka tvořena monolitickou mostovkou zavěšenou na pylonu ve tvaru písmene V. Práce obsahuje statický výpočet konstrukce modelované v programu ANSYS. Návrh a posouzení bylo provedeno dle aktuálně platných evropských norem.
Lávka pro pěší přes rychlostní komunikaci
Páleník, Petr ; Kocourek, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh lávky pro pěší přes rychlostní komunikaci. Lávku tvoří zavěšená konstrukce o šesti polích s rozpětími 9 až 51 m. Hlavní pole jsou zavěšena na pylonu tvaru písmene V. Mostovka je v poli nad komunikací tvořena prefabrikovanými segmenty spřaženými s monolitickou deskou. V podélném směru je mostovka vedena v parabolickém oblouku. Model konstrukce je proveden v programu ANSYS, řešení bylo provedeno nelineárním výpočtem. Návrh a posouzení je provedeno dle evropských norem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.