Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interní marketing jako CSR strategie firmy
Puttnerová, Žaneta ; Petříčková,, Iva (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové strategii interního marketingu firmy Sanofi-aventis, s.r.o., MSD IT Global Innovation Center s.r.o. a Heineken Česká republika, a.s. na základě teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie interního marketingu ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu využívání nástrojů CSR interního marketingu.
Srovnání přístupu k CSR mateřské a dceřiné firmy
Bočková, Barbora ; Cebáková, Andrea (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá srovnáním přístupu ke společenské odpovědnosti mateřské a dceřiné firmy. Práce analyzuje a hodnotí úroveň společensky odpovědných aktivit mateřské a dceřiné firmy a provádí jejich srovnání. Práce obsahuje doporučení pro rozšíření aktivit společenské odpovědnosti dceřiné firmy.
Srovnání konceptů CSR ve vybraných firmách
Kopečková, Barbora ; Králíková, Alena (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové praxi firmy ČSOB, a. s., Raiffeisenbank a. s. a Tesco SW, a.s. na základě uvedených teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu naplňování filozofie CSR.
Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně
Konečná, Julie
Konečná, J. Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. Jejím cílem bylo navrhnout vhodnou společensky odpovědnou strategii pro městskou příspěvkovou organizaci TIC BRNO. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se opírá o domácí i zahraniční literaturu. Praktická část vychází z kvalitativního sběru dat prostřednictvím strukturovaného rozhovoru se zástupkyní TIC BRNO. Na základě získaných informací byla formulována strategie společenské odpovědnosti spolu s konkrétními kroky implementace v této oblasti, které pomohou TIC BRNO zlepšit povědomí o společenské odpovědnosti v organizaci a zvýšit míru angažovanosti v této oblasti.
Srovnání přístupu k CSR mateřské a dceřiné firmy
Bočková, Barbora ; Cebáková, Andrea (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá srovnáním přístupu ke společenské odpovědnosti mateřské a dceřiné firmy. Práce analyzuje a hodnotí úroveň společensky odpovědných aktivit mateřské a dceřiné firmy a provádí jejich srovnání. Práce obsahuje doporučení pro rozšíření aktivit společenské odpovědnosti dceřiné firmy.
Společenská odpovědnost média veřejné služby: analýza strategie České televize
Krausová, Kateřina ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Cílem práce je zjistit jak funguje strategie společenské odpovědnosti v prostředí média veřejné služby. Výzkumnou metodou je případová studie, která pracuje s jednotkou analýzy Česká televize a využívá kombinaci různých zdrojů dat (oficiální dokumenty, archivní záznamy, neformální rozhovory). Analýza CSR strategie je provedena zaměřením na vliv institucionálních podmínek a stakeholderů, konkrétních společensky odpovědných aktivit ČT a komunikačních strategií ČT o CSR. Analýzou případu České televize je předložen analytický model, který popisuje, jak funguje logika CSR strategie v prostředí média veřejné služby a zároveň představuje nástroj, který může sloužit pro další výzkum v oblasti CSR. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Interní marketing jako CSR strategie firmy
Puttnerová, Žaneta ; Petříčková,, Iva (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové strategii interního marketingu firmy Sanofi-aventis, s.r.o., MSD IT Global Innovation Center s.r.o. a Heineken Česká republika, a.s. na základě teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie interního marketingu ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu využívání nástrojů CSR interního marketingu.
Srovnání konceptů CSR ve vybraných firmách
Kopečková, Barbora ; Králíková, Alena (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové praxi firmy ČSOB, a. s., Raiffeisenbank a. s. a Tesco SW, a.s. na základě uvedených teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu naplňování filozofie CSR.
Analýza strategie společenské odpovědnosti v konkrétní firmě
Martincová, Alena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. Teoretická část se zaměřuje na seznámení se s konceptem CSR, s přístupem k němu na světové, evropské i národní - české - úrovni. Součástí je také představení konkrétních CSR aktivit, jejich implementace v podniku a následné měření a reportování. Praktická část se orientuje na společnost Skupina ČEZ. Obsahuje představení společnosti, analýzu její CSR strategie a vlastní výzkum. Cílem výzkumu je zjistit, jak je česká veřejnost informována o CSR aktivitách Skupiny ČEZ.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.