Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interní marketing jako CSR strategie firmy
Puttnerová, Žaneta ; Petříčková,, Iva (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové strategii interního marketingu firmy Sanofi-aventis, s.r.o., MSD IT Global Innovation Center s.r.o. a Heineken Česká republika, a.s. na základě teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie interního marketingu ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu využívání nástrojů CSR interního marketingu.
Srovnání přístupu k CSR mateřské a dceřiné firmy
Bočková, Barbora ; Cebáková, Andrea (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá srovnáním přístupu ke společenské odpovědnosti mateřské a dceřiné firmy. Práce analyzuje a hodnotí úroveň společensky odpovědných aktivit mateřské a dceřiné firmy a provádí jejich srovnání. Práce obsahuje doporučení pro rozšíření aktivit společenské odpovědnosti dceřiné firmy.
Srovnání konceptů CSR ve vybraných firmách
Kopečková, Barbora ; Králíková, Alena (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové praxi firmy ČSOB, a. s., Raiffeisenbank a. s. a Tesco SW, a.s. na základě uvedených teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu naplňování filozofie CSR.
Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně
Konečná, Julie
Konečná, J. Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. Jejím cílem bylo navrhnout vhodnou společensky odpovědnou strategii pro městskou příspěvkovou organizaci TIC BRNO. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se opírá o domácí i zahraniční literaturu. Praktická část vychází z kvalitativního sběru dat prostřednictvím strukturovaného rozhovoru se zástupkyní TIC BRNO. Na základě získaných informací byla formulována strategie společenské odpovědnosti spolu s konkrétními kroky implementace v této oblasti, které pomohou TIC BRNO zlepšit povědomí o společenské odpovědnosti v organizaci a zvýšit míru angažovanosti v této oblasti.
Srovnání přístupu k CSR mateřské a dceřiné firmy
Bočková, Barbora ; Cebáková, Andrea (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá srovnáním přístupu ke společenské odpovědnosti mateřské a dceřiné firmy. Práce analyzuje a hodnotí úroveň společensky odpovědných aktivit mateřské a dceřiné firmy a provádí jejich srovnání. Práce obsahuje doporučení pro rozšíření aktivit společenské odpovědnosti dceřiné firmy.
Návrh CSR strategie ve vybraném podniku
Vaněk, Patrik
Tato bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. Společenská odpovědnost je jednání firem v prospěch svých stakeholderů nad rámec legislativy, s čímž souvisí odpovědnost firmy za své chování a dopad podnikatelské činnosti na společnost. Cílem práce je, na základě metody Triple Bottom Line, navrhnout vhodnou strategii pro podnik ONIO, s. r. o., a konkrétní aktivity v oblasti CSR. Klíčové doporučené aktivity jsou ekonomicky zhodnoceny.
Společenská odpovědnost média veřejné služby: analýza strategie České televize
Krausová, Kateřina ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Cílem práce je zjistit jak funguje strategie společenské odpovědnosti v prostředí média veřejné služby. Výzkumnou metodou je případová studie, která pracuje s jednotkou analýzy Česká televize a využívá kombinaci různých zdrojů dat (oficiální dokumenty, archivní záznamy, neformální rozhovory). Analýza CSR strategie je provedena zaměřením na vliv institucionálních podmínek a stakeholderů, konkrétních společensky odpovědných aktivit ČT a komunikačních strategií ČT o CSR. Analýzou případu České televize je předložen analytický model, který popisuje, jak funguje logika CSR strategie v prostředí média veřejné služby a zároveň představuje nástroj, který může sloužit pro další výzkum v oblasti CSR. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Interní marketing jako CSR strategie firmy
Puttnerová, Žaneta ; Petříčková,, Iva (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové strategii interního marketingu firmy Sanofi-aventis, s.r.o., MSD IT Global Innovation Center s.r.o. a Heineken Česká republika, a.s. na základě teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie interního marketingu ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu využívání nástrojů CSR interního marketingu.
Srovnání konceptů CSR ve vybraných firmách
Kopečková, Barbora ; Králíková, Alena (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové praxi firmy ČSOB, a. s., Raiffeisenbank a. s. a Tesco SW, a.s. na základě uvedených teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu naplňování filozofie CSR.
Analýza strategie společenské odpovědnosti v konkrétní firmě
Martincová, Alena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. Teoretická část se zaměřuje na seznámení se s konceptem CSR, s přístupem k němu na světové, evropské i národní - české - úrovni. Součástí je také představení konkrétních CSR aktivit, jejich implementace v podniku a následné měření a reportování. Praktická část se orientuje na společnost Skupina ČEZ. Obsahuje představení společnosti, analýzu její CSR strategie a vlastní výzkum. Cílem výzkumu je zjistit, jak je česká veřejnost informována o CSR aktivitách Skupiny ČEZ.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.