Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně
Konečná, Julie
Konečná, J. Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. Jejím cílem bylo navrhnout vhodnou společensky odpovědnou strategii pro městskou příspěvkovou organizaci TIC BRNO. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se opírá o domácí i zahraniční literaturu. Praktická část vychází z kvalitativního sběru dat prostřednictvím strukturovaného rozhovoru se zástupkyní TIC BRNO. Na základě získaných informací byla formulována strategie společenské odpovědnosti spolu s konkrétními kroky implementace v této oblasti, které pomohou TIC BRNO zlepšit povědomí o společenské odpovědnosti v organizaci a zvýšit míru angažovanosti v této oblasti.
Komunikační strategie společnosti IKEA v oblasti CSR v letech 2019-2021
Dvořáková, Markéta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií společnosti IKEA v oblasti CSR na českém trhu v letech 2019-2021. V teoretické části jsou ucelené teoretické podklady k tématu zaměřené na společenskou odpovědnost firem a komunikační strategii. Praktická část je již zaměřena na globální nábytkářskou společnost IKEA. Práce nejprve popisuje zvolené výzkumné metody. Dále nabízí krátké představení společnosti a její strategii v oblasti společenské odpovědnosti. Popsán je nejen její současný přístup, který shrnuje dokument "People & Planet Positive" aktualizovaný v roce 2018, ale i cestu firmy do té doby. Následná analýza komunikační strategie ve zvoleném období předkládá podrobný popis 9 největších CSR kampaní, ale i menší témata z této oblasti komunikace. Součástí analýzy je i rozhovor s PR Leaderem IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko, který pomohl ucelit obraz o přístupu firmy k CSR komunikaci. V závěru práce lze nalézt i výzkum formou dotazníkového šetření, které bylo vedeno za účelem zjištění názorů spotřebitelů na zkoumanou problematiku.
Návrh implementace systému managementu CSR ve vybrané společnosti.
Borovcová, Julie ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti a možnostmi implementace tohoto konceptu podle vybraných norem a standardů. Cílem práce je navrhnout konkrétní postup implementace systému managementu CSR ve vybrané společnosti nábytkářského průmyslu. Dílčí cíle spočívají v provedení důkladné analýzy a vyhodnocení současných CSR aktivit společnosti a dále v navržení konkrétních aktivit, které lze v rámci popsaného postupu implementace zrealizovat. Práce je rozdělena na část praktickou a teoretickou. Teoretická část byla vypracována na základě shrnutí informací z odborné literatury. Praktická část vznikla díky konzultaci a rozhovorům se zaměstnanci vybrané organizace. Závěrečná vyhodnocení a návrhy byly vypracovány za pomoci srovnání teoretických poznatků a zjištěných informací.
Hodnocení společenské odpovědnosti organizace
Červenka, Lukáš ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti organizace neboli CSR ve vybrané organizaci a hodnoceném podle metodiky KORP. Podle metodiky KORP je provedeno externí hodnocení současného plnění aktivit v oblasti společenské odpovědnosti v organizaci Dopravní podnik hlavního města Prahy, akciová společnost. V teoretické části práce je popsán celý koncept CSR od jeho počátků ve světě i v ČR. Dále následuje výčet pojmů a důležitých aspektů, které jsou důležité pro oblast společenské odpovědnosti. Zároveň je zde detailně popsána hodnocená organizace a vysvětlen pojem stakeholders. V závěru teoretické části je popsán samotná metoda hodnocení KORP. V praktické části práce je provedeno hodnocení společenské odpovědnosti podle jednotlivých kritérií, které vyžaduje metodika KORP a následně na to je provedeno hodnocení. V závěru jsou nastíněny silné stránky organizace a hlavně návrhy na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.