Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh elektronického obchodu
Hoško, Lukáš ; Šulkovský, Lukáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce navrhuje na základě provedené analýzy vhodnou variantu elektronického obchodu pro firmu prodávající počítačové komponenty. Tento e-shop by měl splňovat požadavky firmy a zároveň pomocí navrhnuté propagace přinášet zisk.
Daňové aspekty elektronického obchodu
Žambochová, Alice ; Zámečník, Jan (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá daňovou problematikou v oblasti elektronického obchodu. Obsahem práce je analýza prostředí elektronického obchodu a daňové legislativy. V praktické části jsou pak získané teoretické poznatky aplikovány na konkrétních příkladech, které jsou zaměřeny na výpočet daňové povinnosti jednotlivých subjektů.
Analysis and Design of Electronic Commerce
Plešinger, Dominik ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
In this bachelor’s thesis I analyzed market environment where competitive internet shops are located. In next step I processed proposal and solution of e-shop focused on selling goods and services giving maximum priority to satisfy the customer. This work provides the theoretical basis for defined problems and is kind of solution of e-shop and also is a tool for it's adaptation to competitive environment.
Analysis and Design of Electronic Commerce
Plešinger, Dominik ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
In this bachelor’s thesis I analyzed market environment where competitive internet shops are located. In next step I processed proposal and solution of e-shop focused on selling goods and services giving maximum priority to satisfy the customer. This work provides the theoretical basis for defined problems and is kind of solution of e-shop and also is a tool for it's adaptation to competitive environment.
Daňové aspekty elektronického obchodu
Žambochová, Alice ; Zámečník, Jan (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá daňovou problematikou v oblasti elektronického obchodu. Obsahem práce je analýza prostředí elektronického obchodu a daňové legislativy. V praktické části jsou pak získané teoretické poznatky aplikovány na konkrétních příkladech, které jsou zaměřeny na výpočet daňové povinnosti jednotlivých subjektů.
Návrh elektronického obchodu
Hoško, Lukáš ; Šulkovský, Lukáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce navrhuje na základě provedené analýzy vhodnou variantu elektronického obchodu pro firmu prodávající počítačové komponenty. Tento e-shop by měl splňovat požadavky firmy a zároveň pomocí navrhnuté propagace přinášet zisk.
Analýza vybraného segmentu ICT: analýza trhu e-commerce
Kožušník, Martin ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu trhu e-Commerce v "širokém" pojetí. Hlavním cílem práce je poskytnout komplexní pohled na trh e-Commerce v segmentech B2B, B2C, C2C, C2B včetně e-Commerce placených a open source platforem. Vystihnout současný stav trhu a lídry v jednotlivých segmentech. K vytvoření analýzy byly použity volně dostupné analýzy analytických společností (např. Euromonitor, Goldman Sachs, internetretailer.com), statistická data z ČSÚ, Eurostatu. K určení lídrů trhu bylo pracováno s analytickým webem alexa.com a s vlastními internetovými stránkami jednotlivých lídrů. Hlavním přínosem práce je poskytnutí komplexního pohledu na trh e-Commerce v "širokém" pojetí včetně srovnání výhod a nevýhod open source a placených platforem se zhodnocením efektů a omezení e-Commerce. První kapitola analyzuje hlavní principy e-Commerce, a to z pohledu e-Commerce jako součástí podnikových informačních systémů a dále z pohledu e-Commerce jako základu business modelu. Kapitola také popisuje hlavní nástroje e-marketingu, které souvisejí s e-Commerce. Druhá kapitola je rešerše použité literatury. Třetí kapitola bilancuje efekty e-Commerce, zejména klady, zápory, přínosy a omezení. Čtvrtá kapitola je rozdělena na dvě části. V první je analyzován světový trh a v druhé český. Obecný pohled na trh, určení lídrů jednotlivých segmentů a konkrétní představení vedoucího subjektu daného segmentu jsou jednotlivými částmi analýzy. Pátá kapitola porovnává placené a open source platformy včetně určení lídrů trhu.
Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu
PŮR, Radoslav
Cílem dané diplomové práce bylo nalézt optimální kombinaci a užití aktuálně realizovaných a plánovaných marketingových přístupů v projektu Salón Umění a identifikovat jejich dopad na společnosti Grados CZ. Výsledkem práce je ucelený přehled o stavu projeku dané firmy a zároveň návrhy na zlepšení identifikovaných nedostatků. Pro konkrétní analýzu stavu vybraného projektu byl vytvořen návrh postupu a výběr technik využitelných pro sběr informací, podle kterých jsem analyzoval současnou situaci a možnosti projektu dané společnosti. Závěr diplomové práce nabízí ucelený přehled pro danou společnost pro realizovaný projekt Salón Umění z pohledu moderního marketingu.
Analýza obchodování a jeho logistického zajištění v prostředí C2C a B2C při importu zboží z Číny
Přibyl, Jiří ; Novotný, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou obchodování a jeho logistickým zajištěním v prosředí customer to customer a business to customer při importu zboží z Číny. Jeho následným prodejem prostřednictvím elektronických aukčních síní s příkladem z praxe a optimalizací celého procesu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.