Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
3D model kostela sv. Janů v Brně - Bystrci
Vilčeková, Lýdia ; Suchánek, Milan (oponent) ; Bartoněk, Dalibor (vedoucí práce)
Predmetom diplomovej práce je zameranie a vyhotovenie 3D modelu kostola sv. Jána Krstiteľa a sv. Jána Evanjelistu v Brne – Bystrci. Práca spočiatku špecifikuje lokalitu záujmového objektu a informuje o jeho histórii, aby komplexnejšie vyobrazila súvislosti, ktoré mali vplyv na dnešnú podobu kostola. Následne sa venuje samotnému zameraniu objektu a po testovaní presnosti podrobných bodov prináša vyhotovenie 3D modela kostola v programe AutoCAD, v. 2018.
Přístavní terminál Brno
Liška, Zdeněk ; Teplý, Vladimír (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Petříček, Tomáš (vedoucí práce)
Tématem zadání tohoto projektu bylo vytvořit objekt sloužící pro rekreačně sportovní účely na Brněnské přehradě. Navrhovaná budova obsahuje následující části: zázemí pro zaměstnance Dopravního podniku města Brna, přístaviště, informační centrum s prodejem lístků, restauraci a provoz rychlého občerstvení a hygienické zařízení pro návštěvníky. Stavební parcela je vymezena stávajícím parkovištěm, přístupovou komunikací k parkovišti, prodejnou lodních lístků a stávající budovou jachtařského klubu. Organický tvar budovy komponuje s okolním terénem parcely. Budova je z východní strany zcela zasazena do mírně svažitého terénu. Zalomené plochy prosklených fasád na jihozápadní straně reagují na výběžkovitý tvar parcely vůči přehradnímu jezeru. Jednotlivé prvky abstrahují prvky výletní lodi. Objekt je podélného charakteru. Zešikmené dřevěné plochy symbolizují nástupní molo lodi,tedy na střechu. Po té se mohou lidé volně procházet, či kochat se pohledem na přehradu a její okolí. Na nástupní šikmině ze severní strany je velký průhled do venkovního posezení restaurace. V zimě tyto plochy mohou sloužit dětem jako bobová dráha. Na pochozí střechu navazuje chodník z ulice Přístavní. Jednotlivé vstupy do budovy jsou situovány na západ. Zásobování restaurace bude zajištěno dodávkou přijíždějící po komunikaci ul. Přístavní. Budova je členěna na 2 funkční celky – restaurace a přístavní terminál. Vnitřní prostor vychází z koncepce Planu Libre. Odbytový prostor restaurace plynule přechází do čekárny cestujících. Uprostřed tohoto otevřeného prostoru je umístěno schodiště, které spojuje první nadzemní podlaží s druhým nadzemním podlažím a zároveň je zde schodiště, které vede do suterénu. Imobilní či méně zdatní lidé se do jednotlivých podlaží dostanou výtahem,které je rovněž umístěno v tomto centrálním prostoru. Z druhého nadzemního podlaží je možnost jít na pochozí střechu.
Dopravní řešení v oblasti Kníničská - Bystrcká
Strmiska, Tomáš ; Novák, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem tématu je vytvoření a porovnání variant řešení dopravní situace na křižovatce v Brně-Komíně. Situaci na dynamicky řízené světelné křižovatce, de facto dvou křižovatkách v těsné blízkosti, komplikuje tramvajový přejezd. Práce začíná sběrem informací o provozu na křižovatce. Výsledky průzkumu byly doplněny údaji poskytnutými správcem křižovatky. Na základě analýzy naměřených dat je navrženo několik variant řešení. Hlavní část práce tvoří posouzení variant z hlediska kapacity. Posouzení je provedeno postupem dle požadavků platných norem, vybrané problémy byly navíc posouzeny v simulačním softwaru. Další část práce představuje ekonomické porovnání variant. V závěru práce je doporučena optimální varianta pro realizaci.
Jsme jedna velká rodina!
Boháč, David ; Matoušková, Petra (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce “Jsme jedna velká rodina!” se zabývá diverzifikací věkové struktury obyvatelstva a vytvořením komunitního a flexibilního prostředí pro všechny generace, při zachování intimity rodin.
3D model kostela sv. Janů v Brně - Bystrci
Vilčeková, Lýdia ; Suchánek, Milan (oponent) ; Bartoněk, Dalibor (vedoucí práce)
Predmetom diplomovej práce je zameranie a vyhotovenie 3D modelu kostola sv. Jána Krstiteľa a sv. Jána Evanjelistu v Brne – Bystrci. Práca spočiatku špecifikuje lokalitu záujmového objektu a informuje o jeho histórii, aby komplexnejšie vyobrazila súvislosti, ktoré mali vplyv na dnešnú podobu kostola. Následne sa venuje samotnému zameraniu objektu a po testovaní presnosti podrobných bodov prináša vyhotovenie 3D modela kostola v programe AutoCAD, v. 2018.
Dopravní řešení v oblasti Kníničská - Bystrcká
Strmiska, Tomáš ; Novák, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem tématu je vytvoření a porovnání variant řešení dopravní situace na křižovatce v Brně-Komíně. Situaci na dynamicky řízené světelné křižovatce, de facto dvou křižovatkách v těsné blízkosti, komplikuje tramvajový přejezd. Práce začíná sběrem informací o provozu na křižovatce. Výsledky průzkumu byly doplněny údaji poskytnutými správcem křižovatky. Na základě analýzy naměřených dat je navrženo několik variant řešení. Hlavní část práce tvoří posouzení variant z hlediska kapacity. Posouzení je provedeno postupem dle požadavků platných norem, vybrané problémy byly navíc posouzeny v simulačním softwaru. Další část práce představuje ekonomické porovnání variant. V závěru práce je doporučena optimální varianta pro realizaci.
Přístavní terminál Brno
Liška, Zdeněk ; Teplý, Vladimír (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Petříček, Tomáš (vedoucí práce)
Tématem zadání tohoto projektu bylo vytvořit objekt sloužící pro rekreačně sportovní účely na Brněnské přehradě. Navrhovaná budova obsahuje následující části: zázemí pro zaměstnance Dopravního podniku města Brna, přístaviště, informační centrum s prodejem lístků, restauraci a provoz rychlého občerstvení a hygienické zařízení pro návštěvníky. Stavební parcela je vymezena stávajícím parkovištěm, přístupovou komunikací k parkovišti, prodejnou lodních lístků a stávající budovou jachtařského klubu. Organický tvar budovy komponuje s okolním terénem parcely. Budova je z východní strany zcela zasazena do mírně svažitého terénu. Zalomené plochy prosklených fasád na jihozápadní straně reagují na výběžkovitý tvar parcely vůči přehradnímu jezeru. Jednotlivé prvky abstrahují prvky výletní lodi. Objekt je podélného charakteru. Zešikmené dřevěné plochy symbolizují nástupní molo lodi,tedy na střechu. Po té se mohou lidé volně procházet, či kochat se pohledem na přehradu a její okolí. Na nástupní šikmině ze severní strany je velký průhled do venkovního posezení restaurace. V zimě tyto plochy mohou sloužit dětem jako bobová dráha. Na pochozí střechu navazuje chodník z ulice Přístavní. Jednotlivé vstupy do budovy jsou situovány na západ. Zásobování restaurace bude zajištěno dodávkou přijíždějící po komunikaci ul. Přístavní. Budova je členěna na 2 funkční celky – restaurace a přístavní terminál. Vnitřní prostor vychází z koncepce Planu Libre. Odbytový prostor restaurace plynule přechází do čekárny cestujících. Uprostřed tohoto otevřeného prostoru je umístěno schodiště, které spojuje první nadzemní podlaží s druhým nadzemním podlažím a zároveň je zde schodiště, které vede do suterénu. Imobilní či méně zdatní lidé se do jednotlivých podlaží dostanou výtahem,které je rovněž umístěno v tomto centrálním prostoru. Z druhého nadzemního podlaží je možnost jít na pochozí střechu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.