Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace a nasazení BI řešení
Bečev, Jan ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit návod na implementaci Business Intelligence do organizace. Práce je zaměřena na stránku vedení projektu. Teoretická část práce popisuje jednotlivé etapy nasazení a činnosti, které je v jejich průběhu nutné provést. Důraz je dán na správné odůvodnění potřeby Business intelligence, naplánování nasazení a provedení Business Analýzy. V rámci teoretické části je v návodu popsaný postup implementace srovnaný s postupem podle Agilní metodiky. Cílem praktické části je nasadit v práci definovaný postup implementace BI na existující organizaci a tak přiblížit čtenáři jednotlivé etapy řešení a jejich návaznost. Přínosem práce je vytvoření návodu na implementaci Business Intelligence do organizace a jeho srovnání s agilním postupem. Dalším přínosem je ukázkové řešení implementace BI podle tohoto návodu.
Business model - HUB Praha
Centnerová, Michala ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Vítek, Petr (oponent)
Společensky prospěšné podnikání je druh podnikání, který se svým primárním cílem velmi liší od podniků vzniklých za účelem zisku. Cílem společensky prospěšného podnikání je vytvářet přidanou hodnotu pro společnost a dosahovat minimálně určitého zisku, který slouží jen jako prostředek pro dosažení tohoto cíle. Pro svou práci jsem si zvolila analýzu business modelu nové organizace Hub Praha, která je zástupcem společensky prospěšného podnikání a na trh v České republice vstoupila v roce 2010. Zkoumala jsem hlavně její příjmy a výdaje a z toho plynoucí schopnost přežít do budoucna. Danou tématiku jsem si zvolila, protože věřím, že společensky prospěšné podnikání jakožto vcelku nový druh podnikání má schopnost nejen uspět na daném trhu, ale ještě přinést pozitivní vliv a přidanou hodnotu lidem ve svém okolí. Dle analýzy provedené v práci si myslím, že majitelé Hub by měli věnovat zvýšenou pozornost řízení cash flow s cílem zabezpečit dostatek finančních prostředků k chodu pobočky. Proto, aby byl Hub úspěšný by měl více zaměřit své marketingové aktivity na správnou komunikaci svého poslání k potencionálním i současným členům a dát si pozor na kapacitní omezení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.