|
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
|
|
Vnější obchodní vztahy ČR
MAŠEK, Martin
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit vývoj vnějších obchodních vztahů mezi Českou republikou a ostatními zeměmi. Zaměřuje se na určení nejvýznamnější obchodních partnerů za pomoci ukazatelů zahraničního obchodu. Dále jsou v práci popsány jednotlivé obchodní dohody uzavřené Českou republikou nebo Evropskou unií. Důležitou roli v bakalářské práci mají data z Českého statistického úřadu, která mapují zahraniční obchod České republiky v jednotlivých letech.
|
|
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
|
|
Daňové podvody v oblasti DPH
Kohoutová, Tereza ; Skálová, Jana (vedoucí práce) ; Říhová, Lucie (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice uznání nároku na odpočet z přijatých plnění u společností, které byly zataženy do řetězových podvodů. Analyzuje několik judikátů a zkoumá, za jakých podmínek lze nárok na odpočet uznat a kdy nikoli. Dále také rozebírá možnosti, jak bezpečně obchodovat s partnery a také jaké kroky ke snížení úniků na dani z přidané hodnoty Česká republika během posledních let provedla.
|
|
Obchodní a kulturní specifika Jižní Koreje
Boris, Kseniia ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Müller, Štěpán (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je představit Jižní Koreu z pohledu obchodních a kulturních specifik. První kapitola představuje Jižní Koreu jako zemi ve východní Asii, její geografickou polohu, obyvatelstvo, stručnou historii včetně současného státního zřízení. Druhá kapitola analyzuje základní makroekonomické údaje a jejich vývoj za posledních deset let. Třetí kapitola zmiňuje hlavní obchodní partnery, členstvé Jižní Koreje v mezinárodních organizacích a vzájemné vztahy s Českou republikou. Čtvrtá kapitola pojednává o jihokorejské kultuře a jejím vlivu na obchodní jednání, také jsou představeny názory a poznatky Korejců žijících dlouhodobě v České republice.
|
|
Obchodní a kulturní specifika Indonésie
Hlohovská, Tereza ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Knecht, Pavel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit specifika Indonéské republiky v oblasti ekonomické, obchodní a kulturní. První kapitola představuje Indonésii jako zemi v jihovýchodní Asii, její geografickou polohu, obyvatelstvo, stručnou historii včetně současného státního zřízení a také jako turistickou oblast. Druhá kapitola analyzuje základní makroekonomické údaje a jejich vývoj za posledních deset let. Třetí kapitola zmiňuje hlavní obchodní partnery, členství Indonésie v mezinárodních organizacích i vzájemné vztahy s Českou republikou. Čtvrtá kapitola pojednává o indonéské kultuře a jejím vlivu na obchodní jednání. Poslední kapitola je založena na výsledcích dotazníkového šetření.
|
|
Dopady hospodářské krize na vývoj světového obchodu
POSPÍŠILOVÁ, Hana
Hlavním cílem bakalářské práce byla analýza dopadu hospodářské krize na vývoj světového obchodu a vymezení dopadů na zahraniční obchod České republiky. Analýza vývoje světového obchodu během hospodářské krize, vymezení vzniklých změn, které nastaly během hospodářské krize v celosvětovém měřítku.
|