Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Elektronická šachovnice na FITKitu
Kubín, Jakub ; Zachariášová, Marcela (oponent) ; Kaštil, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací hry šachy na platformě FITkit. K platformě je připojen VGA monitor, na kterém je zobrazena šachovnice s figurami. Hra je ovládána pomocí klávesnice na FITkitu. Práce popisuje realizaci jednotky pro zobrazení šachovnice, implementovanou v programovatelném hradlovém poli. Software v mikrokontroléru řídí zobrazovací jednotku, generuje možné tahy a kontroluje tahy figur. Součástí kontrol je i zda král nemá šach a zdali hra neskončila matem nebo patem.
Implementace umělé neuronové sítě do obvodu FPGA
Čermák, Justin ; Šteffan, Pavel (oponent) ; Bohrn, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje postup návrhu efektivně pracujícího obvodu umělé neuronové sítě v obvodu FPGA řady Virtex-5 s maximálním využitím možnosti paralelizace. Teoretická část obsahuje základní informace o umělých neuronových sítích, obvodech FPGA a jazyku VHDL. Praktická část popisuje použitý formát proměnných, vytváření nelineární funkce, princip výpočtu jednotlivých vrstev, nebo možnosti parametrického nastavení vytvořené umělé neuronové sítě.
Network Interface for Microblaze
Janík, Lukáš
This article deals with interfacing of Xilinx MicroBlaze (UB) softcore microprocessor to 1 Gb/s Ethernet data bus via custom simple Ethernet switch. This interface is implemented on an FPGA board and serves as the lower communication layer for administration of gigabit Ethernet-tooptical bridge.
Elektronická šachovnice na FITKitu
Kubín, Jakub ; Zachariášová, Marcela (oponent) ; Kaštil, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací hry šachy na platformě FITkit. K platformě je připojen VGA monitor, na kterém je zobrazena šachovnice s figurami. Hra je ovládána pomocí klávesnice na FITkitu. Práce popisuje realizaci jednotky pro zobrazení šachovnice, implementovanou v programovatelném hradlovém poli. Software v mikrokontroléru řídí zobrazovací jednotku, generuje možné tahy a kontroluje tahy figur. Součástí kontrol je i zda král nemá šach a zdali hra neskončila matem nebo patem.
Implementace umělé neuronové sítě do obvodu FPGA
Čermák, Justin ; Šteffan, Pavel (oponent) ; Bohrn, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje postup návrhu efektivně pracujícího obvodu umělé neuronové sítě v obvodu FPGA řady Virtex-5 s maximálním využitím možnosti paralelizace. Teoretická část obsahuje základní informace o umělých neuronových sítích, obvodech FPGA a jazyku VHDL. Praktická část popisuje použitý formát proměnných, vytváření nelineární funkce, princip výpočtu jednotlivých vrstev, nebo možnosti parametrického nastavení vytvořené umělé neuronové sítě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.