Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pásový dopravník pro dopravu cihlové drti
Menoušek, Martin ; Pokorný, Jan (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout šikmý pásový dopravník na dopravu cihlové drti. Zadanými parametry je dopravní délka 65 m, výška 12 m a dopravní výkon 125 t/hod. Práce obsahuje funkční výpočet pásového dopravníku, návrh napínací stanice, návrh pružiny napínání, výpočet hřídele hnaného bubnu a výpočet napínací tyče.
Pásový šikmý dopravník obilí
Hanzlík, Aleš ; Špička, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalárské práce je konstrukcní návrh šikmého pásového dopravníku,umístneného na podperné ocelové konstrukci.První cást bakalárské práce se zabývá funkcním výpoctem a stanovením hlavních rozmeru pásového dopravníku.V další fázi je práce zamerena na návrh pohonu ,napínacího zarízení a na návrh nosné konstrukce.
Pásový dopravník pro dopravu stavební drti
Němec, Jan ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce na téma pásový dopravník je navrhnout funkční koncepci šikmého pásového dopravníku pro dopravu stavební drti na osovou vzdálenost 48 m s převýšením 6 m.Požadovaný výkon je 170t/hoh. Tato práce obsahuje funkční výpočet podle normy ČSN ISO 5048 a určení hlavních rozměrů dopravníku, návrh pohonu, pevnostní výpočet hnaného hřídele bubnu.
Pásový dopravník pro recyklované kamenivo
Rajdl, Marek ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá pásovým dopravníkem pro dopravu recyklovatelného kameniva v šikmém směru. Cílem je nalézt konstrukční řešení pásového dopravníku pro zadaný dopravní výkon 85 000 kgh-1, zadanou osovou vzdálenost přesypů 49 metrů a výškový rozdíl 12 metrů. Práce obsahuje stručný popis pásového dopravníku, popis základních konstrukčních prvků a jejich volbu. Dále je provedena funkční výpočtová část výkonu a takových sil dle platné normy ČSN ISO 5048, stanovení základních rozměrů, návrh pohonu, návrh napínacího zařízení a pevnostní výpočet vybraných částí pásového dopravníku. Práce je doplněna požadovanou výkresovou dokumentací.
Pásový dopravník pro recyklované kamenivo
Rajdl, Marek ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá pásovým dopravníkem pro dopravu recyklovatelného kameniva v šikmém směru. Cílem je nalézt konstrukční řešení pásového dopravníku pro zadaný dopravní výkon 85 000 kgh-1, zadanou osovou vzdálenost přesypů 49 metrů a výškový rozdíl 12 metrů. Práce obsahuje stručný popis pásového dopravníku, popis základních konstrukčních prvků a jejich volbu. Dále je provedena funkční výpočtová část výkonu a takových sil dle platné normy ČSN ISO 5048, stanovení základních rozměrů, návrh pohonu, návrh napínacího zařízení a pevnostní výpočet vybraných částí pásového dopravníku. Práce je doplněna požadovanou výkresovou dokumentací.
Pásový dopravník pro dopravu cihlové drti
Menoušek, Martin ; Pokorný, Jan (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout šikmý pásový dopravník na dopravu cihlové drti. Zadanými parametry je dopravní délka 65 m, výška 12 m a dopravní výkon 125 t/hod. Práce obsahuje funkční výpočet pásového dopravníku, návrh napínací stanice, návrh pružiny napínání, výpočet hřídele hnaného bubnu a výpočet napínací tyče.
Pásový dopravník pro dopravu stavební drti
Němec, Jan ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce na téma pásový dopravník je navrhnout funkční koncepci šikmého pásového dopravníku pro dopravu stavební drti na osovou vzdálenost 48 m s převýšením 6 m.Požadovaný výkon je 170t/hoh. Tato práce obsahuje funkční výpočet podle normy ČSN ISO 5048 a určení hlavních rozměrů dopravníku, návrh pohonu, pevnostní výpočet hnaného hřídele bubnu.
Pásový šikmý dopravník obilí
Hanzlík, Aleš ; Špička, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalárské práce je konstrukcní návrh šikmého pásového dopravníku,umístneného na podperné ocelové konstrukci.První cást bakalárské práce se zabývá funkcním výpoctem a stanovením hlavních rozmeru pásového dopravníku.V další fázi je práce zamerena na návrh pohonu ,napínacího zarízení a na návrh nosné konstrukce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.