Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategický plán mikroregionu Rajhradsko
Urbič, Michal
Diplomová práce. Brno, 2015. Diplomová práce se zabývá zpracováním strategického plánu mikroregionu Rajhradsko. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zejména popsán postup pro zpracování strategického plánu. V praktické části je vytvořena situační analýza daného mikroregionu, která slouží k následnému vypracování SWOT analýzy. Na základě vypracované SWOT analýzy je provedeno dotazníkové šetření, které má za cíl zjistit názor zastupitelů členských obcí na samotný rozvoj mikroregionu. V závěrečné části práce je navržen strategický plán mikroregionu Rajhradsko.
Bioprodukce a její distribuce v okresech České Budějovice a Český Krumlov
VOTAVOVÁ, Jana
Hlavním cílem práce je vyhodnotit strukturu a objem bioprodukce ze sledované ob-lasti a navrhnout možnosti jejího lepšího uplatnění na trhu. Práce je členěna na teore-tickou a empirickou část. Teoretické části probíhá literární rešerše a jsou zde před-staveny oblasti legislativy bioprodukce, akční plán ČR pro rozvoj zemědělství v le-tech 2021 až 2027, aktuální trh s potravinami, distribuční kanály biopotravin, zákaz-nické rozhodování o nákupu bioproduktu a udržitelnost trhu s biopotravinami. V empirické části je provedeno dotazníkové šetření, v němž jsou dotazování dodavatele (farmáři) platformy SCUK.cz. Jsou zde zkoumány nejrůznější oblasti jejich produkce a distribuce. Následně jsou vyhodnocena a interpretována získaná data, je vytvořen návrh opatření rozšíření objemu i sortimentu bioprodukce v regionu a jejího lepšího uplatnění na trhu a je provedena diskuse.
Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě
Horák, Lubomír ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě Cíle práce: Hlavním cílem práce je vytvořit marketingový plán zaměřený na hlavní skupiny zákazníků aquaparku Plovárny Hranice na Moravě. Tvorba tohoto plánu, by měla sloužit k efektivnějšímu využití sportovního zařízení a ke strategickému naplánování přístupu k jednotlivým skupinám zákazníků, tzn. děti do 6 let, mládež, studenty, dospělé, seniory, rodiče s dětmi do 6 let, ZTP/P, návštěvníky kurzů a ostatní návštěvníky. Mezi vedlejší cíle patří identifikace příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek aquaparku, prozkoumání variant marketingové strategie a získání zpětné vazby na marketingový mix od zákazníků aquaparku. Uvedené cíle v podstatě navazují na hlavní cíl, tedy mají s tímto hlavním cílem přímou souvislost. Metody: Od vedení aquaparku byla získána výroční zpráva, dále pak interní směrnice, a také bylo umožněno uskutečnění primárního sběru dat se zaměstnanci, který měl podobu polostrukturovaného rozhovoru se třemi pracovníky aquaparku. Dále byly použity metody analýzy, syntézy, komparace a ankety. Analýza byla provedena prostřednictvím prostudování primárních zdrojů informací, SWOT analýzy a situační analýzy. Objektem komparace byly konkurenční subjekty, při této metodě bylo využito veřejně dostupných údajů z webových stránek...
Informační politika Evropské unie v době Bangemannových aktivit v porovnání s USA
Mikanová, Helena ; Vlasák, Rudolf (vedoucí práce) ; Očko, Petr (oponent)
(česky) Diplomová práce "Informační politika Evropské unie v době Bangemannových aktivit v porovnání s informační politikou USA" se věnuje problematice informační politiky prováděné Evropskou Unií a Spojenými státy. Nejprve je definována struktura práce, poté následují základní pojmy. Diplomová práce dává zároveň prostor dějinám Evropské unie, které poskytují potřebný kontext, v němž je třeba informační politiku vidět. Tato práce si dává za cíl popsat a zhodnotit informační politiku Evropské unie v Bangemannově době v porovnání s informační politikou USA ve stejném časovém horizontu a možnost vzájemného využití kladů informační politiky obou území. V další části je porovnána informační politika EU a USA začátkem 21. století.
Analýza vybraných strategických plánů
Hoštičková, Edita ; Perlín, Radim (vedoucí práce) ; Miškovský, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jaké aktivity, opatření apod. uvádějí města ve svých strategických, případně akčních plánech a určit, jak a proč se liší priority zkoumaných měst. Podobně se snaží stanovit, nakolik tyto aktivity odpovídají otázkám řešeným v analytických částech. Zkoumanými městy jsou: Hodonín, Krnov, Nový Jičín, Sokolov, Havlíčkův Brod, Klatovy, Jindřichův Hradec, Žďár nad Sázavou, Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, Otrokovice, Bílina, Rakovník, Dvůr Králové nad Labem, Česká Třebová a Varnsdorf. Jako hlavní metoda byla použita hloubková analýza strategických a akčních plánů, na základě které bylo zjištěno, že návrhové části většinou odpovídají analytickým částem. Následně se však přednostně realizují ty projekty, na které je možné čerpat prostředky z dotačních titulů. Některá města to přímo uvádějí ve svých strategických dokumentech. Zkoumaná města se nejvíce zaměřují na dopravu, veřejnou správu a komunikaci s veřejností a rekreaci a cestovní ruch. Naopak opomíjenými oblastmi jsou zdravotnictví, životní prostředí a kultura. Města byla na základě zaměření svých strategických plánů rozřazena do čtyř skupin. Tyto skupiny byly dále testovány na vlivy různých faktorů. Testovanými faktory jsou poloha a zpracovatel. Ani u jednoho z faktorů nebyl potvrzen statisticky významný vliv...
Strategická analýza obce Svitávka
Jelínková, Monika
Práce se zabývá strategickou analýzou obce Svitávka. Výsledkem práce bylo navržení kompletního plánu strategického rozvoje obce. Sestavení strategického plánu vycházelo z provedené situační analýzy obce, SWOT analýzy a analýzy rozpočtu obce. Zpracování SWOT analýzy bylo provedeno na základě dotazníkového šetření. Z výsledků analýz byly stanoveny cíle, priority a opatření rozvoje obce a následně sestaven návrh nového strategického plánu obce pro období 2020–2028. Priority rozvoje obce, které byly zvoleny, jsou Doprava, Technická infrastruktura, Kvalita služeb obyvatelstva a Cestovní ruch, sport, kultura a rekreace. V souvislosti s vytvořením návrhu strategického plánu byl zpracován i akční plán na období od roku 2020 do konce roku 2021.
Analýza vybraných strategických plánů
Hoštičková, Edita ; Perlín, Radim (vedoucí práce) ; Miškovský, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jaké aktivity, opatření apod. uvádějí města ve svých strategických, případně akčních plánech a určit, jak a proč se liší priority zkoumaných měst. Podobně se snaží stanovit, nakolik tyto aktivity odpovídají otázkám řešeným v analytických částech. Zkoumanými městy jsou: Hodonín, Krnov, Nový Jičín, Sokolov, Havlíčkův Brod, Klatovy, Jindřichův Hradec, Žďár nad Sázavou, Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, Otrokovice, Bílina, Rakovník, Dvůr Králové nad Labem, Česká Třebová a Varnsdorf. Jako hlavní metoda byla použita hloubková analýza strategických a akčních plánů, na základě které bylo zjištěno, že návrhové části většinou odpovídají analytickým částem. Následně se však přednostně realizují ty projekty, na které je možné čerpat prostředky z dotačních titulů. Některá města to přímo uvádějí ve svých strategických dokumentech. Zkoumaná města se nejvíce zaměřují na dopravu, veřejnou správu a komunikaci s veřejností a rekreaci a cestovní ruch. Naopak opomíjenými oblastmi jsou zdravotnictví, životní prostředí a kultura. Města byla na základě zaměření svých strategických plánů rozřazena do čtyř skupin. Tyto skupiny byly dále testovány na vlivy různých faktorů. Testovanými faktory jsou poloha a zpracovatel. Ani u jednoho z faktorů nebyl potvrzen statisticky významný vliv...
ČESKO-RAKOUSKÉ VZTAHY V LETECH 1999 - 2004: KAUZA JADERNÉ ELEKTRÁRNY TEMELÍN
VÁLEK, Pavel
Práce se zabývá pohledem rakouských deníků Die Presse a Kurier na česko-rakouské vztahy v letech 1999 až 2004, resp. na problematiku JE Temelín (JETE). Hlavními tématy se pro rakouský tisk stalo odsouhlasení dostavby JETE českou vládou, resp. její spuštění. Důležité momenty představovaly blokády a demonstrace rakouských občanů na česko-rakouských hraničních přechodech, snaha Rakouska vetovat přístupová vyjednávání ČR s EU nebo vnitropolitický boj v rakouské vládě
Strategie uvedení nového produktu na trh
Fialová, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá přípravou marketingového plánu pro uvedení nového produktu na trh s plně automatickými kávovary. Cílem této práce je navrhnout kompletní marketingový plán rozpracovaný do jednotlivých kroků včetně analýzy trhu, navržení marketingových cílů a marketingové strategie založené na marketingovém mixu pro dosažení daných cílů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.