Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Odletová hala
Čepl, Marek ; Horáček, Martin (oponent) ; Balázs, Ivan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem ocelové letištní haly pražského letiště půdorysných rozměrů 70 x 40 metrů a konstrukční výšky 9,6 metru. Hlavním prvkem konstrukce jsou rámové vazby s příhradovým vazníkem ve tvaru charakteristické „vlny“ připojeným k hlavním příhradovým sloupům uprostřed rozpětí haly. Rámové vazby jsou doplněny bočními sloupy z plnostěnných profilů připojených k vazníku kloubem. Kotvení všech sloupů jsou provedena taktéž kloubově. Vzdálenost jednotlivých příčných vazeb je 5 metrů a tuhost celku je zajištěna pomocí ztužidel účinných v tlaku.
Odletová hala letiště
Bílek, Radim ; Pilgr, Milan (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je návrh nosné konstrukce obslužné odletové haly v Břeclavi. Objekt má obdélníkový půdorys s rozměry 51,43 x 64,00 m a výšku 13,515 m. Nosná konstrukce je tvořena sloupy a betonovými patkami, které nesou příhradové vazníky ve tvaru elipsy. Vzdálenost příčných vazeb je 7,0 m. Statický výpočet zahrnuje posouzení hlavních nosných částí včetně řešení směrných detailů. Konstrukce je navržena z oceli S355.
Letištní hala
Kulichová, Jana ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Konstrukce letištní haly je navržená jako ocelová.Práce byla navržena ve 2 variantách.Konstrukce haly je v půdoryse radiálně zakřivená s kruhovou výsečí na podélné straně. Konstrukce zastřešení se skládá z 8 příhradových vazníků v osové vzdáleností 9 m. Pásy vazníku jsou obloukové a navrženy jako rovnoběžné. Vazníky jsou navrženy na rozpětí 40m. Maximální světlá výška haly ve vrcholu je 14m. Letištní hala byla řešena v programu Scia Engineer 2014 a součástí je i výkresová dokumentace.
Odletová hala
Čepl, Marek ; Horáček, Martin (oponent) ; Balázs, Ivan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem ocelové letištní haly pražského letiště půdorysných rozměrů 70 x 40 metrů a konstrukční výšky 9,6 metru. Hlavním prvkem konstrukce jsou rámové vazby s příhradovým vazníkem ve tvaru charakteristické „vlny“ připojeným k hlavním příhradovým sloupům uprostřed rozpětí haly. Rámové vazby jsou doplněny bočními sloupy z plnostěnných profilů připojených k vazníku kloubem. Kotvení všech sloupů jsou provedena taktéž kloubově. Vzdálenost jednotlivých příčných vazeb je 5 metrů a tuhost celku je zajištěna pomocí ztužidel účinných v tlaku.
Odletová hala letiště
Bílek, Radim ; Pilgr, Milan (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je návrh nosné konstrukce obslužné odletové haly v Břeclavi. Objekt má obdélníkový půdorys s rozměry 51,43 x 64,00 m a výšku 13,515 m. Nosná konstrukce je tvořena sloupy a betonovými patkami, které nesou příhradové vazníky ve tvaru elipsy. Vzdálenost příčných vazeb je 7,0 m. Statický výpočet zahrnuje posouzení hlavních nosných částí včetně řešení směrných detailů. Konstrukce je navržena z oceli S355.
Letištní hala
Kulichová, Jana ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Konstrukce letištní haly je navržená jako ocelová.Práce byla navržena ve 2 variantách.Konstrukce haly je v půdoryse radiálně zakřivená s kruhovou výsečí na podélné straně. Konstrukce zastřešení se skládá z 8 příhradových vazníků v osové vzdáleností 9 m. Pásy vazníku jsou obloukové a navrženy jako rovnoběžné. Vazníky jsou navrženy na rozpětí 40m. Maximální světlá výška haly ve vrcholu je 14m. Letištní hala byla řešena v programu Scia Engineer 2014 a součástí je i výkresová dokumentace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.