Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití smyslového marketingu v místě prodeje
Jílková, Veronika ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce pojednává o smyslovém marketingu v místě prodeje se zaměřením na jeho provedení v praxi. První část nahlíží do psychologie zákazníka a snaží se najít příčiny jeho nákupních rozhodnutí. Vzhledem k faktu, že se více než 80 % zákazníků rozhoduje o koupi určitého produktu až v místě prodeje, roste důležitost marketingové komunikace v místě prodeje, která dokáže impulzní nákup ovlivnit nejvíce. V dnešní době navíc zákazníci očekávají od nakupování nějaký ojedinělý zážitek spojený s emocemi. Druhá část bakalářské práce se tedy zabývá marketingem zaměřeným na emoce, které závisí na smyslovém vnímání. Z toho vyplývá, že je pro vyvolání příjemných emocí u zákazníka důležité působit převážně na jeho smysly. Na základě poznatků zahrnutých v části o smyslovém marketingu se bakalářská práce nakonec věnuje také příkladům efektivního využití tohoto typu marketingové komunikace v praxi. Prostřednictvím terénního šetření je zde podrobně popsáno několik provozoven, které nabízejí svým zákazníkům výjimečný zážitek z nakupování.
Využití smyslového marketingu v místě prodeje
Jílková, Veronika ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce pojednává o smyslovém marketingu v místě prodeje se zaměřením na jeho provedení v praxi. První část nahlíží do psychologie zákazníka a snaží se najít příčiny jeho nákupních rozhodnutí. Vzhledem k faktu, že se více než 80 % zákazníků rozhoduje o koupi určitého produktu až v místě prodeje, roste důležitost marketingové komunikace v místě prodeje, která dokáže impulzní nákup ovlivnit nejvíce. V dnešní době navíc zákazníci očekávají od nakupování nějaký ojedinělý zážitek spojený s emocemi. Druhá část bakalářské práce se tedy zabývá marketingem zaměřeným na emoce, které závisí na smyslovém vnímání. Z toho vyplývá, že je pro vyvolání příjemných emocí u zákazníka důležité působit převážně na jeho smysly. Na základě poznatků zahrnutých v části o smyslovém marketingu se bakalářská práce nakonec věnuje také příkladům efektivního využití tohoto typu marketingové komunikace v praxi. Prostřednictvím terénního šetření je zde podrobně popsáno několik provozoven, které nabízejí svým zákazníkům výjimečný zážitek z nakupování.
Komunikace značek luxusních šperků se zaměřením na značku ALO diamonds
El Bournová, Amal ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Jesenský, Daniel (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace značek luxusních šperků se zaměřením na značku ALO diamonds" se zabývá analýzou marketingové komunikace značky ALO diamonds a srovnáním s konkurenčními značkami na českém trhu, a to z hlediska visual merchandisingu a vizuálů použitých v kampaních. Práce nejprve definuje diamanty včetně kritérií jejich hodnocení, jejich těžby a zpracování, charakteristiky trhu s důrazem na společnost De Beers a její marketingovou historii. Poté se zabývá specifiky luxusu a trhu luxusních šperků, kde se zaměřuje na značku ALO diamonds a vytyčenou konkurenci (Cartier, Chopard, Roberto Coin, Tiffany & Co. a Lia Halada) a její USP. Následně popisuje komunikaci značky ALO diamonds a přehled jejích marketingových aktivit v letech 2008 až 2013. Práce na základě mystery shoppingu popisuje visual merchandising - vnitřní a vnější prostředí butiků jednotlivých značek luxusních šperků s důrazem na emoce, které místo prodeje v zákazníkovi vyvolává, a také na společné znaky luxusu v buticích. Práce na základě komparativní analýzy porovnává společné znaky a odlišnosti, které značka ALO diamonds ve své marketingové komunikaci používá ve srovnání s vytyčenými konkurenčními značkami. Dále následuje analýza vybraných vizuálů jednotlivých značek s cílem odhalit mýtus - archetyp značek luxusních šperků a to,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.