Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora kvality řízení škol a školských zařízení obcemi jako jejich zřizovateli
Vlach, Josef
Tématem této práce je oblast podpory kvality řízení školy a školského zařízení zřizovatelem. Práce popisuje role a odpovědnosti ředitele i zřizovatele a jejich vzájemný vztah. Shrnuje poznatky týkající se řízení školy, kvality ve vzdělávání a vyzdvihuje důležitost podpory ve vzdělávání včetně podpory, kterou řediteli poskytuje obec jako zřizovatel. Pomocí dotazníků, rozhovorů, analýzy dokumentů a pozorování byl popsán stav podpory zřizovatelů a spokojenost ředitelů s poskytovanou podporou. Byla sledována závislost rozsahu podpory na typu obce, typu a velikosti školy či školského zařízení, doby strávené ve funkci a genderu. Přes určité tendence a dílčí shody bylo konstatováno, že poskytování i přijímání podpory je značně individuální. Práce může sloužit jako základ dalšího výzkumu směřujícího k vytvoření lepších podpůrných mechanismů pro zvýšení kvality práce ředitele, ale i zřizovatele. Ředitelům i zřizovatelům může pomoci uvědomit si vlastní možnosti i potřeby a lépe pochopit své role.
Podpora kvality řízení škol a školských zařízení obcemi jako jejich zřizovateli
Vlach, Josef
Tématem této práce je oblast podpory kvality řízení školy a školského zařízení zřizovatelem. Práce popisuje role a odpovědnosti ředitele i zřizovatele a jejich vzájemný vztah. Shrnuje poznatky týkající se řízení školy, kvality ve vzdělávání a vyzdvihuje důležitost podpory ve vzdělávání včetně podpory, kterou řediteli poskytuje obec jako zřizovatel. Pomocí dotazníků, rozhovorů, analýzy dokumentů a pozorování byl popsán stav podpory zřizovatelů a spokojenost ředitelů s poskytovanou podporou. Byla sledována závislost rozsahu podpory na typu obce, typu a velikosti školy či školského zařízení, doby strávené ve funkci a genderu. Přes určité tendence a dílčí shody bylo konstatováno, že poskytování i přijímání podpory je značně individuální. Práce může sloužit jako základ dalšího výzkumu směřujícího k vytvoření lepších podpůrných mechanismů pro zvýšení kvality práce ředitele, ale i zřizovatele. Ředitelům i zřizovatelům může pomoci uvědomit si vlastní možnosti i potřeby a lépe pochopit své role.
Podpora kvality řízení škol a školských zařízení obcemi jako jejich zřizovateli
Vlach, Josef ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Tématem této práce je oblast podpory kvality řízení školy a školského zařízení zřizovatelem. Práce popisuje role a odpovědnosti ředitele i zřizovatele a jejich vzájemný vztah. Shrnuje poznatky týkající se řízení školy, kvality ve vzdělávání a vyzdvihuje důležitost podpory ve vzdělávání včetně podpory, kterou řediteli poskytuje obec jako zřizovatel. Pomocí dotazníků, rozhovorů, analýzy dokumentů a pozorování byl popsán stav podpory zřizovatelů a spokojenost ředitelů s poskytovanou podporou. Byla sledována závislost rozsahu podpory na typu obce, typu a velikosti školy či školského zařízení, doby strávené ve funkci a genderu. Přes určité tendence a dílčí shody bylo konstatováno, že poskytování i přijímání podpory je značně individuální. Práce může sloužit jako základ dalšího výzkumu směřujícího k vytvoření lepších podpůrných mechanismů pro zvýšení kvality práce ředitele, ale i zřizovatele. Ředitelům i zřizovatelům může pomoci uvědomit si vlastní možnosti i potřeby a lépe pochopit své role.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.