Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Control algorithms for e-car
Hrazdira, Adam ; Fiedler, Petr (oponent) ; Zezulka, František (vedoucí práce)
The aim of this work is to design and implement energy consumption optimization control algorithms for electric vehicle. The main objective is to optimize the power-split-ratio between the main power source (batteries) and the super-capacitors during the driving cycle. The driving power profile is estimated and predicted using 3D geographic data and vehicle model. In the first part, vehicle components modelling is introduced. Then, moving average based algorithm and dynamic programming algorithm are presented. Simulations and analysis are provided to show algorithms' benefits. In the last part, Java implementation and also Android operating system application are described.
Modelování a simulace robustních řídicích algoritmů pro EC motory
Smilek, Jan ; Hrbáček, Jan (oponent) ; Toman, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou vývoje algoritmů pro řízení bezkartáčového střídavého (BLAC) motoru. Nejprve je vypracována rešeršní studie, obsahující odvození matematického modelu EC motoru a přehled vybraných metod senzorového i bezsenzorového řízení. Dále práce představuje realizaci simulačního modelu, sestaveného v prostředí Matlab/Simulink s využitím toolboxu SimPowerSystems. V následující části je popsána realizace algoritmu senzorového řízení motoru s využitím Hallových senzorů a odhadu polohy. Poté je představen modul pro bezsenzorový odhad polohy a způsob jeho implementace do stávajícího modelu pro zvýšení robustnosti řídicího algoritmu. Poslední část práce se zabývá tvorbou grafického prostředí pro změnu vybraných parametrů modelu a shrnuje a porovnává dosažené výsledky.
Řídicí jednotka pro BLDC motor
Krejčí, Ondřej ; Cipín, Radoslav (oponent) ; Procházka, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou EC motorů. Jsou zde popsány základní vlastnosti bezkartáčových motorů, jejich principy, způsoby konstrukce a metody snímání polohy rotoru. Zároveň jsou zmíněny běžně používané algoritmy pro řízení EC motorů včetně teorie třífázových pulsních měničů. Práce se dále zabývá detailním návrhem univerzálního měniče pro EC motor a jeho praktickou realizací. Je zde proveden výpočet ztrát na výkonových prvcích měniče, návrh chladiče a popsáno měření na realizovaném vzorku.
Zařízení pro dlouhodobý test BLDC kontroléru
Řihák, Roman ; Háze, Jiří (oponent) ; Šteffan, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací zařízení pro dlouhodobé testování kontroléru bezkartáčových stejnosměrných motorů. V teoretické části je obecně rozebrán princip a vysvětlení funkce jednotlivých druhů elektromotorů. Dále se práce zabývá bezkartáčovými motory, jak se ovládají, dělí, konstruují atd. V samotném závěru první kapitoly je zmínka o termoelektrických jevech. Druhá kapitola poté popisuje vhodný návrh zařízení pro dlouhodobé testování od blokového schématu až po samotnou konstrukci. Třetí kapitola pojednává o realizaci a funkci celého testovacího systému.
Zařízení pro dlouhodobý test BLDC kontroléru
Řihák, Roman ; Háze, Jiří (oponent) ; Šteffan, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací zařízení pro dlouhodobé testování kontroléru bezkartáčových stejnosměrných motorů. V teoretické části je obecně rozebrán princip a vysvětlení funkce jednotlivých druhů elektromotorů. Dále se práce zabývá bezkartáčovými motory, jak se ovládají, dělí, konstruují atd. V samotném závěru první kapitoly je zmínka o termoelektrických jevech. Druhá kapitola poté popisuje vhodný návrh zařízení pro dlouhodobé testování od blokového schématu až po samotnou konstrukci. Třetí kapitola pojednává o realizaci a funkci celého testovacího systému.
Control algorithms for e-car
Hrazdira, Adam ; Fiedler, Petr (oponent) ; Zezulka, František (vedoucí práce)
The aim of this work is to design and implement energy consumption optimization control algorithms for electric vehicle. The main objective is to optimize the power-split-ratio between the main power source (batteries) and the super-capacitors during the driving cycle. The driving power profile is estimated and predicted using 3D geographic data and vehicle model. In the first part, vehicle components modelling is introduced. Then, moving average based algorithm and dynamic programming algorithm are presented. Simulations and analysis are provided to show algorithms' benefits. In the last part, Java implementation and also Android operating system application are described.
Modelování a simulace robustních řídicích algoritmů pro EC motory
Smilek, Jan ; Hrbáček, Jan (oponent) ; Toman, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou vývoje algoritmů pro řízení bezkartáčového střídavého (BLAC) motoru. Nejprve je vypracována rešeršní studie, obsahující odvození matematického modelu EC motoru a přehled vybraných metod senzorového i bezsenzorového řízení. Dále práce představuje realizaci simulačního modelu, sestaveného v prostředí Matlab/Simulink s využitím toolboxu SimPowerSystems. V následující části je popsána realizace algoritmu senzorového řízení motoru s využitím Hallových senzorů a odhadu polohy. Poté je představen modul pro bezsenzorový odhad polohy a způsob jeho implementace do stávajícího modelu pro zvýšení robustnosti řídicího algoritmu. Poslední část práce se zabývá tvorbou grafického prostředí pro změnu vybraných parametrů modelu a shrnuje a porovnává dosažené výsledky.
Řídicí jednotka pro BLDC motor
Krejčí, Ondřej ; Cipín, Radoslav (oponent) ; Procházka, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou EC motorů. Jsou zde popsány základní vlastnosti bezkartáčových motorů, jejich principy, způsoby konstrukce a metody snímání polohy rotoru. Zároveň jsou zmíněny běžně používané algoritmy pro řízení EC motorů včetně teorie třífázových pulsních měničů. Práce se dále zabývá detailním návrhem univerzálního měniče pro EC motor a jeho praktickou realizací. Je zde proveden výpočet ztrát na výkonových prvcích měniče, návrh chladiče a popsáno měření na realizovaném vzorku.
Control algorithms for e-car
Hrazdira, Adam ; Fiedler, Petr (oponent) ; Zezulka, František (vedoucí práce)
The aim of this work is to design and implement energy consumption optimization control algorithms for electric vehicle. The main objective is to optimize the power-split-ratio between the main power source (batteries) and the super-capacitors during the driving cycle. The driving power profile is estimated and predicted using 3D geographic data and vehicle model. In the first part, vehicle components modelling is introduced. Then, moving average based algorithm and dynamic programming algorithm are presented. Simulations and analysis are provided to show algorithms' benefits. In the last part, Java implementation and also Android operating system application are described.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.