Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Matematický model řídicí jednotky CR
Kučera, Vlastimil ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Řízení spalovacího motoru je jedna z nejklíčovějších disciplín při jeho aplikaci a má přímý vliv na jeho výsledné charakteristiky. Diplomová práce ukazuje přípravu zkušebního motoru i jeho instalaci na zkušební stanoviště. Popisuje měření a zpracování dat potřebných k řízení naftového motoru s palivovým systémem common-rail a jejich následnou aplikaci při tvorbě matematického modelu řízení v programu GT-SUITE.
Multifunkční volant Formule Student
Paulus, Luboš ; Štohl, Radek (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem zobrazovací jednotky pro multifunkční volant Formule Student. Zobrazovaná data na této jednotce jsou přenášená po RS232 nebo CAN sběrnici z řídicí jednotky formule do mikrokontroléru. Nejdříve je třeba zjistit, jaké jsou nezbytné informace pro řidiče a v jaké formě budou zobrazovány, aby byli pro řidiče přínosné a dostatečně čitelné. Z tohoto vyplývá další bod, kterým je vhodná volba zobrazovacích prvků, jež budou na volantu použity. Následuje vytvoření návrhu a konstrukce zobrazovací jednotky.
Měření výkonu motoru vybraných osobních automobilů na válcové zkušebně
JIRKA, Jan
Cílem uvedené bakalářské práce bylo stanovit výkonové parametry motoru u vybraných osobních automobilů před a po provedení softwarové úpravy motoru tzv. chiptuning. Pro pokus byly vybrány tři osobní automobily (Škoda Octavia, Kia Ceed GT-line a Škoda Superb), u kterých se výkonové parametry motoru stanovily pomocí dynamometrů. U Škody Octavie bylo změřeno 94 kW a 301 Nm. Od továrních hodnot se dosáhlo zvýšení výkonu o 45 % a točivého momentu o 43 %. Při měření Kia Ceed GT-line byl stanoven výkon na 135,3 kW a 261 Nm. Zde byl zaznamenán nárůst výkonu motoru o 31 % a točivého momentu o 8 %. V případě Škody Superb byl naměřen výkon 162,6 kW a 445,4 Nm. U tohoto vozidla došlo taktéž ke zvýšení výkonu o 15 % a točivého momentu o 11,5 %. Závěrem lze říct, že hodnoty výkonu a točivého momentu se po provedení chiptuningu zvýšily.
Vývoj elektronických řídicích jednotek automobilů
Švehla, Jan
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem řídicích jednotek osobních automobilů od začátku jejich používání v sériové výrobě až po rok 2017. Je zde popsána (vysvětlena) základní konstrukce řídicích jednotek, jejich software, konkrétní použití a funkce, regulované veličiny a akční členy.
Matematický model řídicí jednotky CR
Kučera, Vlastimil ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Řízení spalovacího motoru je jedna z nejklíčovějších disciplín při jeho aplikaci a má přímý vliv na jeho výsledné charakteristiky. Diplomová práce ukazuje přípravu zkušebního motoru i jeho instalaci na zkušební stanoviště. Popisuje měření a zpracování dat potřebných k řízení naftového motoru s palivovým systémem common-rail a jejich následnou aplikaci při tvorbě matematického modelu řízení v programu GT-SUITE.
Ŕídící jednotka motoru typu FADEC
Buchta, Ondřej ; Janhuba, Luboš (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem řídicí jednotky typu FADEC, jejích komponentů a funkcí a popisem požadavků na certifikaci řídicí jednotky typu FADEC. Na závěr práce je proveden ideový návrh architektury systému FADEC pro pístový letecký motor.
Multifunkční volant Formule Student
Paulus, Luboš ; Štohl, Radek (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem zobrazovací jednotky pro multifunkční volant Formule Student. Zobrazovaná data na této jednotce jsou přenášená po RS232 nebo CAN sběrnici z řídicí jednotky formule do mikrokontroléru. Nejdříve je třeba zjistit, jaké jsou nezbytné informace pro řidiče a v jaké formě budou zobrazovány, aby byli pro řidiče přínosné a dostatečně čitelné. Z tohoto vyplývá další bod, kterým je vhodná volba zobrazovacích prvků, jež budou na volantu použity. Následuje vytvoření návrhu a konstrukce zobrazovací jednotky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.