Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Veřejná diplomacie a nation branding Českého centra v New Yorku
Richter, Daniel ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjištění úspěšnosti Českého centra v New Yorku ve veřejné diplomacii a nation brandingu. Práce se dělí na 5 částí a závěr. Hlavním cílem práce bylo zjistit poslání Českého centra a na to poté navázat výzkumem, zda je ve své činnosti úspěšný. Práce podotýká na vývoj českých center i konkrétního centra v New Yorku, poté se baví o hospodářské situaci. Hlavně práce podotýká jaká jsou nejdůležitejší činnosti centra. Pracuji jak se zdroji od českých center (rozhovory s generálním ředitelem Českých center a s ředitelem Českého centra v New Yorku), tak s odbornou literaturou či se zpravodajstvím. Velká část práce také spočívá ve výzkumu. Tam jsem zjišťoval od českých i amerických respondentů co by si představovali v českém centru. Poté s porovnáním těchto výsledků s jinými zjištěnými informacemi mohu říct, zda je České centrum v New Yorku efektivní a přidat kratší doporučení.
Přínosy Českých center se zaměřením na proexportní aktivity - příklad Belgie
Bízová, Petra ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem této diplomové práce je vyhodnotit přínosy Českých center se zaměřením na proexportní aktivity a navrhnout případné strategie na jejich vylepšení, přičemž detailnější analýza je provedena na konkrétním příkladu Českého centra v Bruselu. Nejprve je vytvořen teoretický základ pro představení vzniku a funkce Českých center v zahraničí, jejich administrativní a organizační struktura, způsob financování a cílové skupiny. Následuje představení aktivit Českých center v zahraničí se zaměřením na proexportní činnosti, kdy je provedena detailnější analýza přínosu internetových stránek www.export.cz, jejichž existenci iniciovalo právě České centrum. Působení Českých center je dále zhodnoceno skrze SWOT analýzu a plnění jejich Strategie na období 2012 -- 2015. V závěru se práce zaměřuje na aktivity Českého centra v Bruselu, kdy je opět převážná část věnována proexportním aktivitám a konkrétním strategiím na zlepšení jeho proexportní politiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.