Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální ohlas Českého lva 2015 - od nominace po vyhlášení
Opatrný, Marek ; Novotný, David Jan (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Diplomová bakalářská práce Mediální ohlas Českého lva 2015 - od nominace po vyhlášení se zaobírá informováním vybraných českých médií o výročních cenách České filmové a televizní akademie Český lev. První část práce je věnována historii cen s důrazem na vyhlášení za rok 2014, u nějž byl zmíněn bezprostřední ohlas v denících na ceremoniál či na dvě následující kauzy. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury porovnány pojmy "recenze" a "kritika" a je zde uvedena charakteristika využitých metod výzkumu. V praktické části je za využití kvantitativní obsahové analýzy zkoumána četnost, s jakou média o cenách informovala, ale také variabilita jednotlivých médií, co se týče počtu autorů věnujících se tomuto tématu, a prolínání zpravodajství v tištěných verzích některých deníků a na jejich zpravodajských webech. V rámci kvalitativní sémiotické analýzy bylo zjištěno, jak negativní či pozitivní byly reakce jednotlivých autorů na celkový koncept Českého lva, na slavnostní vyhlášení nebo případné aféry a kauzy, které se staly po předávání cen. Autor také provedl komparaci mediálního ohlasu Českého lva 2014 a 2015. Pro výzkum ohlasu Českého lva 2015 byly využity deníky Mladá fronta DNES, Lidové noviny, Hospodářské noviny, Právo a Blesk, weby iHNed.cz, iDNES.cz a novinky.cz, společenské týdeníky...
Mediální ohlas Českého lva 2015 - od nominace po vyhlášení
Opatrný, Marek ; Novotný, David Jan (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Diplomová bakalářská práce Mediální ohlas Českého lva 2015 - od nominace po vyhlášení se zaobírá informováním vybraných českých médií o výročních cenách České filmové a televizní akademie Český lev. První část práce je věnována historii cen s důrazem na vyhlášení za rok 2014, u nějž byl zmíněn bezprostřední ohlas v denících na ceremoniál či na dvě následující kauzy. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury porovnány pojmy "recenze" a "kritika" a je zde uvedena charakteristika využitých metod výzkumu. V praktické části je za využití kvantitativní obsahové analýzy zkoumána četnost, s jakou média o cenách informovala, ale také variabilita jednotlivých médií, co se týče počtu autorů věnujících se tomuto tématu, a prolínání zpravodajství v tištěných verzích některých deníků a na jejich zpravodajských webech. V rámci kvalitativní sémiotické analýzy bylo zjištěno, jak negativní či pozitivní byly reakce jednotlivých autorů na celkový koncept Českého lva, na slavnostní vyhlášení nebo případné aféry a kauzy, které se staly po předávání cen. Autor také provedl komparaci mediálního ohlasu Českého lva 2014 a 2015. Pro výzkum ohlasu Českého lva 2015 byly využity deníky Mladá fronta DNES, Lidové noviny, Hospodářské noviny, Právo a Blesk, weby iHNed.cz, iDNES.cz a novinky.cz, společenské týdeníky...
Porovnání mediálního obrazu cen Český lev a Cen české filmové kritiky v letech 2011-2013
Vorlová, Hana ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Sládková, Hana (oponent)
Diplomová práce na téma Porovnání mediálního obrazu cen Český lev s Cenami české filmové kritiky v letech 2011 - 2013 analyzuje mediální obraz těchto cen v tištěných médiích. Pro výzkum textů je použita kvalitativní metoda zakotvená teorie a za výzkumný vzorek jsou určeny čtyři typy tištěných médií - seriózní deníky, společenské týdeníky, kulturní média a bulvární média. Cílem diplomové práce je porovnání mediálních výstupů o obou cenách a také vyhodnocení mediálního obrazu české kinematografie prostřednictvím těchto cen.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.