Žádný přesný výsledek pro ""Step nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Step ...

Žádný přesný výsledek pro programme" nebyl nalezen, zkusme místo něj použít programme ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.11 vteřin. 
Ukázka řízení otáček motoru frekvenčním měničem
Möhwald, Jiří ; Marada, Tomáš (oponent) ; Němec, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řízením otáček asynchronního motoru frekvenčním měničem MICROMASTER 440 pomocí programovatelného automatu S7-200. Začátkem mé diplomové práce jsem se zabýval studováním firemní dokumentace fy. Siemens, která je výrobcem daného frekvenčního měniče a programovatelného automatu. V průběhu řešení jsem začal studovat i firemní dokumentaci fy. Mitsubishi Electric, která je výrobcem operátorského panelu. V první části mé práce jsem se zabýval obecným popisem daných zařízení a v druhé části jsem již řešil danou problematiku. Mým úkolem bylo navržení komunikace mezi měničem a automatem, kterou jsem zvolil pomocí USS protokolu po sériové lince RS-485. Způsob ovládání automatu jsem vyřešil operátorským terminálem řady GOT1000, který je k němu připojen. Má práce se tedy hlavně zabývala tvorbou řídícího programu pro automat a vytvoření grafického ovládání na terminálu. Na závěr jsem zhodnotil poznatky z řešení a navrhnul další postupy.
Generování časových průběhů programovatelným automatem
Novák, Michal ; Marada, Tomáš (oponent) ; Němec, Zdeněk (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je popsán laboratorní proces generování časových průběhů programovatelným automatem Simatic C7. Ovládání a zobrazování důležitých informací je realizováno pomocí operátorského panelu. Práce popisuje proces programování v programovém prostředí Step 7 a konfiguraci aplikace stylem krok za krokem.
Využití softwarového PLC v tepelné technice budov
Hubený, František ; Kaczmarczyk, Václav (oponent) ; Pásek, Jan (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou číslicového řízení teploty v místnosti pomocí softwarového PLC. Výsledkem práce bylo vytvoření algoritmu regulace teploty na požadovanou hodnotu minimalizující provozní náklady budovy. Byl proveden rozbor softwarového PLC od různých výrobců a porovnání s klasickými PLC. Navrhnuto testovací pracoviště, které bylo použito pro řízení teploty v místnosti a vizualizaci dat. Teplota v místnosti byla regulována PS regulátorem nebo dvoupolohovým regulátorem.
Možnosti spolurozhodování rodičů v programu Začít spolu
Výborná, Monika ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou spolurozhodování rodičů dítěte na průběhu vzdělávání jejich dětí v programu Začít spolu na prvním stupni základní školy. V teoretické části je představen fenomén rodičovského spolurozhodování jako jedné z forem spolupráce s rodinou a jako důležitý faktor, posilující efektivitu žákovského vzdělávání. Teoretická část této práce čerpá poznatky z české i zahraniční literatury. Na teoretickou část navazuje část výzkumná, která je koncipovaná jako kvalitativní výzkum. Představuje rozhovory s vybranými rodiči a učiteli z několika tříd základní školy. Cílem výzkumu je zjistit, jak rodiče a učitelé rozumí jevu spolurozhodování a zaměřuje se na jejich zpětnou vazbu, opírající se o jejich dosavadní zkušenosti. Kromě výhod a přínosů diplomová práce rovněž poukazuje na slabá místa a kritické body spolurozhodování. Součástí praktické části je také rozhovor s učitelkou prvního stupně základní školy, zabývající se programem Začít spolu a spoluprací mezi rodiči a školou prostřednictvím Metodického centra Začít spolu. Rozhovor se opírá o vlastní praxi učitelky a její zkušenosti. Výsledky výzkumu a rozhovorů s rodiči a učiteli poskytují komplexní pohled na problematiku rodičovského spolurozhodování v kontextu programu Začít spolu na prvním stupni základní školy. Tyto...
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
TOMKOVÁ, Erika
Tématem bakalářské práce je Školní vzdělávací program Začít spolu v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem bakalářské práce je zpracování vymezeného problému v teoretické rovině a na této bázi následovně provedené kvalitativní šetření v designu případové studie, která se zaměřuje na popis zavádění a aplikace vzdělávacího programu Začít spolu do prostředí mateřské školy.
Formy spolupráce rodiny a školy na 1. stupni ZŠ
Bakalárová, Tereza ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá formami spolupráce mezi rodinou a školou v programu Začít spolu. Teoretická část se zaměřuje na rodinu a školu jako výchovně vzdělávací instituce, popisuje jejich historický vývoj a na něj navazující současné trendy v komunikaci a ve spolupráci mezi školou a rodinou. Práce převážně čerpá z programu Začít spolu. Věnuje se dvěma vybraným standardům, které vymezují kritéria kvality spolupráce školy s rodinou, a oba dokumenty porovnává. Empirická část prezentuje akční výzkum, který se zaměřuje na "Smlouvy o učení", jako jednu z možných forem spolupráce školy s rodinou. Mapuje implementaci "Smluv" na základní škole X a zkoumá přínosy těchto "Smluv" pro žáka, rodiče, učitele a pro jejich vzájemnou spolupráci. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Teaching English in the Czech Step by Step Preschool Programme
Forestová, Mahulena ; Vít, Radek (vedoucí práce) ; Morgan, Craig Alan (oponent)
Bakalářská práce s názvem Výuka angličtiny v předškolním programu Začít spolu se zabývá způsobem, jakým je výuka angličtiny implementována do programu Začít spolu ve vybraných školkách. První kapitola obsahuje stručný přehled historie programu Začít spolu. Druhá kapitola shrnuje metody a přístupy k výuce angličtiny jako druhého jazyka u předškolních dětí. Třetí kapitola popisuje zásady předškolního programu Začít spolu, denní plán předškolních zařízení a poskytuje návrh na implementaci výuky angličtiny do programu Začít spolu. Čtvrtá kapitola je praktická část a prezentuje analýzu výsledků výzkumu v oblasti výuky angličtiny ve vybraných školkách s programem Začít spolu. Obsahuje též prezentaci a interpretaci výsledků dotazníku a interview s učiteli vybraných školek.
Formy spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky
Cihelková, Monika ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Hejlová, Helena (oponent)
Název: Formy spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky Vedoucí diplomové práce: Mgr. Jana Kargerová, PhD. Autor diplomové práce: Monika Cihelková Abstrakt: Diplomová práce se zabývá formami spolupráce mezi rodinu a školou na počátku školní docházky. Teoretická část se zabývá charakteristikou pojmů rodina, škola a učitel. Dále rodinou a školou jako výchovně - vzdělávací institucí či zapojením rodičů do vzdělávacího procesu. Věnuje se možným formám komunikace a spolupráce mezi rodinou a školou. A zabývá se pojetím spolupráce v kurikulárních a dalších dokumentech. Empirická část se zabývá kvalitativním výzkumem, tj. (pozorování, rozhovor, dotazník), který se zaměřuje na jednu z efektivních forem spolupráce mezi rodinou a školou na počátku školní docházky, tj. konzultace rodič - žák - učitel. Empirická část podává informace o výsledcích spolupráce rodiny a školy v programu Začít spolu. Snaží se zjistit a zmapovat, zda jsou konzultace efektivní formou spolupráce na počátku školní docházky a jaký je jejich přínos pro rodiče, žáka a učitele. Klíčová slova: Škola a rodina, spolupráce mezi rodinou a školou na počátku školní docházky, dokumenty zabývající se pojetím spolupráce rodiny a školy, program Začít spolu, konzultační hodiny, zkušenosti, názory.
Srovnávání procesu integrace dětí v běžných základních školách a ve školách s programem Začít spolu
Šindelářová, Veronika ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Křivánek, Zdeněk (oponent)
Tato práce si klade za cíl přiblížit a co nejkonkrétněji popsat proces a organizaci integrace (inkluze) dětí v běžných základních školách a v základních školách se vzdělávacím programem Začít spolu. Záměrem je tyto dva typy škol postavit vedle sebe a provést srovnání jejich přístupu k dané problematice. Výsledky by měly pomoci rodičům dobře zvolit instituci pro základní vzdělávání svých dětí, které mají jakékoli znevýhodnění, měly by pomoci také pedagogům, kteří hledají co nejvíce podnětů a možností k začlenění všech žáků do třídy. Důležitým vedlejším výstupem šetření je zjistit, jak kvalitně jsou učitelé a učitelky na 1. stupni základních škol seznámeni s procesem integrace žáků.
Individualizovaná výuka českého jazyka podle metody MGML
Suchá, Jana ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce s názvem Individualizovaná výuka českého jazyka podle metody MGML představuje didaktický systém MultiGradeMultiLevel, jenž byl vyvinut na základě potřeb vzdělávání chudých vesnických obyvatel v Rishi Valley, v Indii. Jedná se o vysoce strukturovaný systém, který využívá heterogenity žáků ve třídě. Uskutečňuje se na základě dokonale připraveného učebního prostředí a aktivity staví na principech konstruktivismu. Stěžejní myšlenka odpovídá teorii ruského psychologa Lva Vygotského tzv. zóny nejbližšího vývoje. Cílem výzkumné části práce je realizovat a reflektovat výuku českého jazyka dle metody MGML, tedy na základě akčního výzkumu ověřit možnosti aplikování metody v prostředí české školy. Výuka proběhla v programu Začít spolu, neboť je svými principy MGML nejbližší. Dospěli jsme k závěru, že metodu lze využití jako prvek obohacení výuky na české primární škole.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.