Žádný přesný výsledek pro ""Art nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Art ...

Žádný přesný výsledek pro photography"" nebyl nalezen, zkusme místo něj použít photography ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.12 vteřin. 
Kopie, rozmnoženiny, odlitky, tisky
Buddeus, Hana
Pandemie Covid-19 nás znovu upozornila na důležitost promýšlet v rámci dějin umění různé aspekty vzdáleného přístupu k originálům či diváctví „z druhé ruky“. Díky grafickým tiskům, zmenšeninám či rozmnoženinám soch, nejrůznějším upomínkovým předmětům a zejména fotografickým reprodukcím otištěným v časopisech, kalendářích, knihách či na plakátech nebo zavěšeným v online prostředí se umění dostává do oběhu, opouští elitní prostředí sbírek a získává nový kontext. Jak lze v rámci dějin umění uvažovat o reprodukcích nejrůznější materiální podoby, různých kvalit a užití?
Portrét a identita ve výtvarné výchově
Tomková, Zuzana ; Fišerová, Zuzana (vedoucí práce) ; Francová, Sylva (oponent)
NÁZEV: Portrét a identita ve výtvarné výchově AUTOR: Zuzana Tomková, BcA. KATEDRA (ÚSTAV): Katedra výtvarné výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D ABSTRAKT: Cílem této diplomové práce je na základě poznatků z teoretické části vytvořit fungující didaktický projekt aplikovatelný do různých typů škol. Práce analyzuje vývoj portrétu v dějinách umění, především ve fotografii. Dále se zabývá identitou žáka a různými přístupy k ní. Hlavním předmětem zájmu je didaktický projekt "Jak se vidím já, jak mě vidí ostatní" ukotvený v kutikulárních dokumentech doplněn o jeho analýzu. Součástí práce je výtvarná část popisující autorskou knihu "My učitelky", věnující se nalezení identity autorky skrze její spolužačky. V příloze práce jsou obsaženy reprodukce autorské knihy, kopie výtvarných prací žáků, tabulka se zanesenými daty analyzující tyto práce. KLÍČOVÁ SLOVA: Portrét; Autoportrét; Identita; Zuzana Tomková; Fotografie; koláž; základní vzdělávání; Jak se vidím já, jak mě vidí ostatní; koláž; My učitelky; 2018
Kultura industrialu, fotografie a dítě
Blažková, Františka ; Šmíd, Jan (vedoucí práce) ; Raudenský, Martin (oponent)
k bakalářské práci Františka Blažková KULTURA INDUSTRIÁLU, FOTOGRAFIE A DÍTĚ červen 2013 V bakalářské práci je rozebráno téma industriální kultury se zaměřením na dvě hlavní oblasti - architektonickou a hudební scénu. Tyto dvě odvětví spolu nejlépe korespondují ve smyslu architektury jako předobrazu a hudby jako jeho zrcadlení. Tato práce mapuje dějiny industriální architektury a jejího provázání s dějinami hudby. Kromě vlastního výzkumu výše zmíněných fenoménů a jejich mapování v historii práce překládá také názor nezaujatého dětského diváka k tématu industriální architektury, který je nezbytný k doplnění celkového dojmu. Věk dětí byl vybrán z ohledem na postupné nabývání socio-kulturních znalostí věkem, tudíž neúplné či nulové znalosti tohoto tématu. Průzkum probíhal metodou dotazníku a samostatným výtvarným úkolem, založeným na reprodukcích vlastních fotografií, pořízených pro tuto práci.
Jan Svoboda: the dialoge of the photographer with a space object
Chlustiková, Katarína ; Klimešová, Marie (vedoucí práce) ; Lahoda, Vojtěch (oponent)
(SK) Práca pojednáva o užitej fotografii Jana Svobodu (1934 - 1990), českého výtvarného fotografa, ktorý vedľa svojej voľnej tvorby dokumetnačne fotografoval umelecké diala výtvarníkom z okruhu svojich priateľov. Na základe náčrtu princípov jeho voľnej tvorby, ktorá zahrnuje prevažne statické zátišia, bolo možné novo analyzovať rozsiahly nazbieraný materiál jeho tzv. reprodukčných fotografií, v ktorých používa rovnaké princípy tvorby. Do analýzy boli pritom zahrnuté iba fotografie trojrozmerných umeleckých diel. Z rozboru vyplýva, že autor do dialógu s dokumentovaným dielom vstupoval ako tvorivý konkurent, ktorý v niektorých prípadoch dospel až k zneužitiu dokumentovaného umeleckého diela iného autora pre potreby obsahových i formálnych kvalít vlastnej fotografie. Text zahŕňa aj stručnú komparáciu tejto tvorby s prácou iných českých a svetových fotografov, ktorí fotografovali umelecké diela invenčne, s významom kladeným práve na médium fotografie, čo častokrát presiahlo požiadavok verného zobrazenia umeleckého diela.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.