Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Personalities of the second generation of the Czechoslovak restoration school and their activities in the Department of Conservation and Restoration of the National Gallery in Prague between 1956 and 1970
Zemanová, Daniela ; Ottová, Michaela (vedoucí práce) ; Klípa, Jan (oponent)
Názov: Osobnosti II. generácie tzv. československej reštaurátorskej školy a ich činnosť v reštaurátorskom oddelení pražskej Národnej galérie v období 1956 až 1970 Anotácia Diplomová práca sa zameriava na reflektovanie pôsobenia a analýzu činnosti reštaurátorov: Mojmíra Hamsíka, Věry Frömlovej a Františka S. Tvrdého, tvoriacich II. generácie tzv. československej reštaurátorskej školy, ktorým doposiaľ nebola venovaná pozornosť. Uvedení reštaurátori boli absolventami Akademii výtvarných umění, kde pod vedením profesora Bohuslava Slánského získali poznatky z oblasti maliarskych a konzervačných techník a následne sa uplatnili v reštaurátorskom oddelení pražskej Národnej galérie, kde sa zameriavali primárne na reštaurovanie maľby. Pre ucelenejšie uchopenie problematiky je sledované obdobie medzi rokmi 1956 až 1970 uvedené stručne naznačenými východiskovými aspektami, ktoré mali zásadný vplyv na vývoj a formovanie odboru reštaurovania v Československu. Osobe Bohuslava Slánského je pozornosť venovaná za účelom rozboru jeho metodického postupu, ktorého vybrané aspekty, boli nasledujúcou generáciou prijaté a predovšetkým ďalej rozvíjané. Analýza archiválií, juxtapozícia odborných článkov, rozbor reštaurátorských protokolov a dokumentácie doplnený o skúmanie premeny vybraných umeleckých diel súvisiacej s...
Leading Multicultural Teams. Case Study of XYZ.
Zemanová, Daniela ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Šulcová, Eliška (oponent)
Hlavním cílem této práce je analyzovat téma vedení multikulturních týmů, s pozorností upřenou na příklad společnosti XYZ; a s pomocí shromážděných dat zodpovědět výzkumné otázky a sestavit doporučení. Teoretická část poskytuje komplexní přehled pojetí nadnárodních společností, týmů, multikulturních týmů a vedení. Předpoklady odvozené z teoretické části slouží jako základ pro praktickou část, kde je teoretický výzkum doplněn o kvalitativní výzkum. Kvalitativní studie byla provedena ve spolupráci se společností XYZ a profesionálové pracující přímo v prostředí multikulturních týmů byli vyslechnuti. Spojením poznatků z teoretické a praktické části, mnoho předpokládaných výhod multikulturních týmů bylo potvrzeno, se zvýšenou kreativitou v popředí. Nicméně negativní aspekty byli také identifikovány, především ztížená komunikace.
Marketingová strategie Ski areálu Klínovec
Zemanová, Daniela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Plavjaník, Radek (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového prostředí, v němž se společnost Ski areál Klínovec pohybuje, a na základě této analýzy doporučit návrhy na vylepšení marketingové komunikace a poskytovaných služeb. Práce je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole se věnuji představení společnosti, ve druhé analýze SWOT, třetí část obsahuje rozbor zákazníků a na tuto kapitolu navazuje analýza konkurence ve čtvrté kapitole. Pátá kapitola obsahuje detailní rozbor marketingového mixu společnosti. V poslední kapitole se věnuji návrhům a doporučením, které by společnost mohla v budoucnu implementovat.
On-line marketing energetických společností
Zemanová, Daniela ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Kaška, Nikola (oponent)
Cílem práce je nastínit situaci on-line marketingu energetických společností a pomocí dotazníkového výzkumu zjistit, zda je komunikace s energetickými společnostmi prostřednictvím sociálních sítí pro stálé i potenciální klienty zajímavá, případně co by ji učinilo atraktivní. Práce by měla být jakýmsi pilotním průzkumem v oblasti marketingové komunikace mezi energetickými společnostmi a jejich klienty.

Viz též: podobná jména autorů
1 ZEMANOVÁ, Dana
6 ZEMANOVÁ, Daniela
3 Zemanová, Dagmar
1 Zemanová, Denisa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.