Název:
Marketingová strategie Ski areálu Klínovec
Překlad názvu:
Marketing strategy of Ski resort Klínovec
Autoři:
Zemanová, Daniela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Plavjaník, Radek (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového prostředí, v němž se společnost Ski areál Klínovec pohybuje, a na základě této analýzy doporučit návrhy na vylepšení marketingové komunikace a poskytovaných služeb. Práce je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole se věnuji představení společnosti, ve druhé analýze SWOT, třetí část obsahuje rozbor zákazníků a na tuto kapitolu navazuje analýza konkurence ve čtvrté kapitole. Pátá kapitola obsahuje detailní rozbor marketingového mixu společnosti. V poslední kapitole se věnuji návrhům a doporučením, které by společnost mohla v budoucnu implementovat.The aim of this bachelor thesis is to analyse marketing environment, in which the comapany Ski resort Klínovec operates, and according to this analysis make recommendations and suggestions for improving marketing communication and provided services. The thesis is divided into six parts. In first part, there I present the company, in second part, there I make SWOT analysis. In third part, there is an analysis of customers, which is accompanied with an analysis of competition in part four. Fifth chapter contains detailed analysis of marketing mix of the company. In last part, there I make recommendations, which the company can implement in the future.
Klíčová slova:
Marketing; Marketingová komunikace; Marketingový mix; Marketing; Marketing Communication; Marketing Mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39282