Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Regulace reklamy s dětmi a pro děti v kontextu současné právní a etické úpravy v ČR a EU
Pražáková, Tereza ; Benda, Josef (oponent) ; Winter, Filip (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Regulace reklamy s dětmi a pro děti v kontextu současné právní a etické úpravy v ČR a EU" se zabývá oblastí komerční komunikace určené dětskému recipientovi. V teoretické části jsou analyzovány současné legislativní a samoregulační mechanismy pro reklamu v rámci České republiky a Evropské unie, praktická část se prostřednictvím ukázek konkrétních reklam věnuje demonstraci dodržení či nedodržení těchto direktiv. Cílem práce je posoudit účinnost právní a etické regulace v ČR a nastínit interakci mezi výslednou podobou marketingové komunikace a zmíněnými mechanismy.
Právní ochrana spotřebitele se zaměřením na reklamu a regulaci užívání alkoholických nápojů
Pekárek, Kamil ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Winter, Filip (oponent)
V této práci se zabývám vývojem právních i mimoprávních úprav, které regulují dostupnost alkoholických nápojů a zakazují řízení pod vlivem alkoholu. Práce rozebírá "Metanolovou aféru" z roku 2012 v České republice a srovnává s prohibicemi v jiných státech. Zabývám se také vývojem právní i mimoprávní regulace reklamy. Analyzuji některá rozhodnutí soudu a mimoprávních subjektů ve věci sporné reklamy na alkohol. Cílem této práce je pomocí metody komparace a analýzy najít pozitivní i negativní stránky právních i mimoprávních regulací v jednotlivých státech a navrhnout nová řešení problémů současné společnosti spojených s alkoholem.
Reklamní trh v Bulharsku a jeho právní regulace
Tzvetanova, Neli ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Winter, Filip (oponent)
Cílem této práce je představit bulharský reklamní trh z několika různých hledisek. Čtenář bude mít možnost se seznámit s vývojem reklamy od počátku svého vzniku a pak následně až do roku 2010 na území Bulharska. Je zde možné nalézt porovnání výdajů na reklamu a její rozložení podle jednotlivých mediatypů na bulharském a českém reklamním trhu. S oblastí reklamy jsou spojené také kulturní odlišnosti dané země, a proto jsou také vysvětlené v druhé kapitole. Právní a etickou regulací se zabývá větší část diplomové práce, kde jsou nastíněné hlavní rozdíly v porovnání s Českou republikou. Závěr práce je věnovaný samoregulaci reklamy, představované Národní radou pro samoregulaci v Bulharsku a Radou pro reklamu v České republice.
Product placement a jeho právní aspekty
Antonova, Antonina ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Winter, Filip (oponent)
Diplomová práce upravuje problematiku product placementu v České republice a jeho právní aspekty. Product placement je rozebrán jak z hlediska marketingového, tak i z právní stránky. Práce se zabývá právními předpisy, jejichž ustanovení dopadají na product placement. Dále jsou uvedeny příklady výskytu product placementu v české právní praxi. Autorka uvádí své vlastní návrhy a doporučení úpravy této problematiky.
Regulace reklamy na vybraných trzích
Přibylová, Jana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Winter, Filip (oponent)
Diplomová práce pojednává o systémech regulace reklamy v Evropské unii a na vybraných trzích, jimiž jsou Česká republika a Německo. Okrajově se zabývá právní regulací a podrobněji zkoumá etickou samoregulaci. Na základě vybraných kritérií je provedena analýza stížností doručených samoregulačním organizacím v České republice a v Německu a následně jsou výsledky z obou zemí porovnány. Součástí jsou rovněž příklady, kdy došlo k provinění proti etickým pravidlům samoregulace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.