Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Competitive Intelligence ve vybrané společnosti
Volf, Roman ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vejlupek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití metod Competitive Intelligence v praxi. Hlavním cílem práce je navrhnout a realizovat systém sběru, analýzy a distribuce dat koncovým uživatelům ve společnosti Crystal Glamour, a.s. K naplnění tohoto cíle je stanoveno několik dílčích cílů. Analyzovat chod společnosti, najít její silné a slabé stánky, identifikovat příležitosti a hrozby společnosti. Na základě těchto údajů jsou identifikovány cíle CI a informační zdroje, které pokryjí danou oblast zájmu. Poté pomocí softwarových nástrojů od společnosti Tovek, spol. s.r.o. vyhledám a analyzuji relevantní články, které poté pomocí přehledného reportu distribuuji jednotlivým zaměstnancům společnosti.
Signální monitoring dodavatelů / zákazníků
Volf, Roman ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vejlupek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití metod Competitive Intelligence v praxi. Hlavním cílem práce je navrhnout a realizovat systém sběru, analýzy a distribuce dat koncovým uživatelům ve společnosti Crystal Glamour, a.s. K naplnění tohoto cíle je stanoveno několik dílčích cílů. Analyzovat chod společnosti, najít její silné a slabé stánky, identifikovat příležitosti a hrozby společnosti. Na základě těchto údajů jsou identifikovány cíle CI a informační zdroje, které pokryjí danou oblast zájmu. Poté pomocí softwarových nástrojů od společnosti Tovek, spol. s.r.o. vyhledám a analyzuji relevantní články, které poté pomocí přehledného reportu distribuuji jednotlivým zaměstnancům společnosti.
Marketingová strategie firmy Haas Fertigbau s.r.o. na zahraničních trzích
Strolená, Jana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Volf, Roman (oponent)
Základním cílem této diplomové práce je představení společnosti Haas Fertigbau s.r.o., která se zabývá výstavbou dřevostaveb a následné vytvoření marketingové strategie. Práce je členěna do tří hlavních částí. V první části této práce dochází k analyzování současného stavu dřevařského průmyslu a stavebnictví, což jsou obory, které jako každé jiné byly postiženy světovou hospodářskou krizí. V další části dochází k představení mateřské společnosti Haas Fertigbau a poté k podrobnějšímu popisu společnosti Haas Fertigbau s.r.o., která sídlí v Chanovicích. Poslední kapitola představuje praktickou část této práce. Obsahuje částečné přiblížení stávající marketingové strategie, návrh kompletní marketingové strategie a řadu doporučení, kterými by se management firmy mohl v budoucnosti inspirovat.
Průzkum trhu ČR a německého trhu v oblasti nabízených počítačových e-learningových kurzů.
Volf, Roman ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Bakalářská práce má za cíl srovnat komerční e-learningové kurzy angličtiny nabízené na českém a německém trhu. V úvodní části má práce za úkol čtenáři definovat e-learning a vysvětlit mu několik základních pojmů a současných trendů, které jsou důležité pro získání určitých vědomostí o problematice elektronického vzdělávání. V následující části jsou na statistikách Eurostatu vysvětleny možné příčiny, které by měly podpořit další rozvoj e-learningové trhu. Jednou z nich představuje politika EU a její programy eEurope a jejich cíle jsou do práce také zahrnuty. Samotnou analýzu kurzů obsahuje závěrečná část. Před samotnou analýzou je nejprve nastíněna situace na obou trzích. Poté jsou představeny jednotlivé firmy, jejichž kurzy jsou do analýzy zařazeny. A nakonec jsou kurzy podle zvolených parametrů porovnávány a výsledky vyhodnoceny. Za přínos práce považuji vyhodnocení základních požadavků na rozvoj e-learningu a následnou analýzu porovnávaných e-learningových kurzů, která snaží posoudit funkcionalitu jednotlivých kurzů a jejich silné a slabé stránky.

Viz též: podobná jména autorů
1 Volf, Radek
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.