Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Experimentální výzkum spolehlivosti těsnění kabelových prostupů v Pražském metru po povodních v létě 2002
Jíra, J. ; Jírová, Jitka ; Bouška, P. ; Vokáč, M.
Přítok řek Berounky a Sázavy a přítok vody z kaskády přehrad na Vltavě způsobil povodeň v dolní části řeky Vltavy v Praze. Vltava kulminovala v Praze 14. srpna s průtokem 5160 m3s-1, což odpovídá 500-leté vodě. Rozšíření povodně v pražské kotlině způsobilo průnik vody do podzemních prostor metra a voda zalila 19 z 53 jeho stanic. Vyražení těsnění kabelových prostupů v tlakových uzávěrech a netěsnost tlakových uzávěrů byly nejvýznamnější příčiny rozšíření vody v prostorách metra. Po povodních v srpnu 2002 akreditovaná laboratoř ČVUT v Praze, Kloknerův ústav navrhla metodu experimentů a zkušebního zařízení a provedla testy spolehlivosti těsnění kabelových prostupů a materiálových vlastností tmelu U 5000. Výsledek experimentů vedl k doporučení vyměnit existující těsnění kabelových průchodů v pražském metru
Specifics of the German market in foreign trade of a local printer
Sunega, Peter ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčních trhů s cílem potvrzení nebo vyvrácení následující hypotézy: "Pro lokální podnik je působení na zahraničním trhu výhodnejší, než působení na trhu domácím." V první části práce se nacházejí teoretická východiska marketingu a mezinárodního marketingu. V dalších částech se práce zabývá popisem knižního průmyslu (vydavatelství a tiskárny knih), cenotvorbou knih, představením lokálního výrobce knih a charakteristikou trhů v knižním průmyslu. V závěru práce je pomocí Porterovho modelu pěti konkurenčních sil analyzován český, slovenský a německý trh z pohledu vybrané společnosti.
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Akordeon Servis na vybraných zahraničních trzích
Koutná, Stanislava ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Práce pojednává o aktuálním tématu MSP v české ekonomice a jejich problémech při sestavování marketingových strategií.Teoretická část je aplikována na malé společnosti AKORDEN SERVIS vyrábějící akordeony DELICIA. Po podrobné situační analýze podniku následují doporučené strategie pro udržení konkurenceschopnosti a pro vstup na nové trhy.
Zahraniční veletrh v praxi vybrané české firmy
Kutálková, Silvie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení úspěšnosti účasti na veletrhu Ambiente 2010 formou analýzy získaných informací z dotazníkového šetření a následné vytvoření návrhu řešení, jak dále zlepšit současnou situaci. V úvodu práce vysvětluji pojem veletrh. Kapitola věnovaná tématu veletrhů má za cíl pomoci pochopit úlohu veletrhů v marketinkové komunikaci. V této kapitole vytyčuji cíle, které je nutno si definovat při zvažování účasti na veletrhu, a zaznívá tu rovněž porovnání pozitiv i negativ účasti na veletrzích. V této části uvádím, jak obecně vypadá průběh přípravné a realizační práce na veletrhu. V další části se již věnuji Tescomě. Úvodem tohoto oddílu seznamuji čtenáře o všeobecných informacích o společnosti a uvádím její cíle expanze do světa. Následující kapitola se věnuje popisu přípravných prací na veletrh Ambiente konající se ve Frankfurtu nad Mohanem. V následující části se zabývám dotazníkovým šetřením. Součástí dotazníků jsou otázky jak na návštěvníky veletrhu, tak i vystavovatele. Část dotazníků se konkrétně týká Tescomy. Prostřednictvím analýzy tohoto šetření vyhodnocuji celkovou úspěšnost přípravných prací a prezentace Tescomy na veletrhu. V závěrečné fázi této práce nastiňuji možná řešení při objevení možných nedostatků ze strany Tescomy.
Specifics of business negotiations with German partners
Homzová, Zuzana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Úkolem diplomové práce je charakterizovat obchodní zvyklosti Německa, které jsou z velké míry ovlivněny kulturními zvláštnostmi a standardy. Tato práce, která bazíruje na empirickém výzkumu založeném na zkušenostech českých firem s německými partnery, má za cíl zjistit, zda se definována teorie a podmíněnost kulturními standardy shoduje s praxí českých společností. V první části práce se věnuji obecní charakteristice Spolkové republiky Německo. V druhé kapitole jsou charakterizovány tendence ve vystupování německých a českých obchodních partnerů. Zabývám se zde porovnáním českých a německých kulturních standardů, které stojí v pozadí mezinárodních obchodních vztahů. Ve třetí kapitole se věnuji průběhem a formami obchodních jednání s Němci. Poslední část práce je doplněna o poznatky získané na základě osobních rozhovorů s představiteli českých firem obchodujících s německým trhem az dotazníkového výzkumu.
Návrh marketingové strategie firmy KOPP Elektrotechnika spol. s r.o.
Kořínková, Hana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
V teoretické části se práce zaměřuje na základní charakteristiky a specifika průmyslového trhu a na aktuální vývojové trendy v průmyslovém marketingu. Metodická část se věnuje postupu při vytváření marketingové strategie. Praktická část je rozdělena na dvě části. První část se zabývá situační analýzou firmy Kopp Elektrotechnika spol. s r.o.. Druhá část navazuje na situační analýzu a jejím výstupem je návrh marketingové strategie pro tuto firmu.
Německý daňový systém a z něj vyplývající povinnosti pro české exportéry
Trnková, Eva ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Tématem této diplomové práce je problematika německých daní a jejich dopad na české subjekty exportující do Německa či investující v SRN. Cílem této práce je poskytnout českým podnikatelům užitečné aktuální informace o systému daní, které jsou v Německu uplatňovány, a uvést základní výpočty daňového zatížení, jež by jim usnadnily orientaci ve složitém systému německých daní. Český exportér se zde také dozví informace o jeho povinnostech souvisejících se vstupem na německý trh. Práce je rozdělena do tří částí, přičemž první část zahrnuje první dvě kapitoly zabývající se vývozem ČR do Německa a investičními toky do SRN. Jsou zde rovněž uvedeny základní kroky, které je třeba uskutečnit při vstupu na německý trh, například při zakládání podniku v Německu, a další obecné informace týkající se exportu do SRN či způsobů investičního vstupu na tento významný trh. Druhá a třetí část práce se částečně prolínají. Druhá část zahrnuje třetí kapitolu upravující harmonizaci daní v rámci EU a čtvrtou kapitolu o jednotlivých německých daních, která se však prolíná se třetí částí. Je zde uveden i způsob výpočtu některých daní, čímž jsem chtěla přispět ke zjednodušení a snadnější orientaci v již poměrně složité daňové problematice. Poslední část je věnována praktickému užití daňového systému SRN a ČR, čtenář zde nalezne několik praktických případů zdanění, přičemž některé jsou opět aplikovány na početních příkladech. Při zpracování této práce jsem z důvodu častých změn v oblasti daní čerpala především z německých a českých internetových zdrojů a právních předpisů, které představují nejaktuálnější zdroje informací.
Srovnání systémů podpory exportu v České republice a v Německu
Hrubá, Marie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
První část se věnuje základním ekonomickým školám, jejich charakteristice a vztahu k zahraničnímu obchodu a exportu. Druhá část se zabývá problematikou systému mezinárodního obchodu, jeho organizací a mírou závazků vyplývajících z členství v mezinárodních organizacích. Třetí část je věnována České republice. Pojednává o zahraničním obchodě České republiky, historii podpory exportu a státní a nestátní podpoře exportu. Čtvrtá část je věnována Spolkové republice Německo. Pojednává o zahraničním obchodě Německa, historii podpory exportu a státní a nestátní podpoře exportu. V závěrečné části je provedeno srovnání systémů podpory exportu v obou zemích.
Sunsilk - Analysis of Brand Strategy
Mackovičová, Lucia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Tato práce analyzuje strategii a aktivity značky Sunsilk na českém trhu od její vstupu na trh v roce 2003 až do konce roku 2007 a hledá příčiny její neúspěchu. Především úspěch značky na zahraničních trzích, její pozitivní start na českém trhu a velmi dobré vnímání značky již krátce po vstupu na český trh jí předurčovali k dlouhodobě příznivým výsledkům. Značka přicházela s inovacemi, které na trhu doposud chyběli a podporovala své portfólio a aktivity zajímavou komunikací. I přes to nastal na konci roku 2005 zvrat ve vývoji a prodeje, tržní podíly a vnímání značky začali klesat a produkty značky Sunsilk jsou dnes stahovány z regálů obchodů. Jádrem analytické části této práce je popis a vyhodnocení vstupu značky na český trh vlasové kosmetiky, přehled projektů značky Sunsilk v létech 2004 až 2007 a vyhodnocení komunikace značky v tomto období. Důraz je kladen na novinky a změny v portfóliu a jejích komunikaci, která je svojí nekonzistencí považována za hlavní příčinu neúspěchu značky. Analýza je zaměřena na vnímání komunikace a značky spotřebiteli, porovnání vnímání s konkurenčními značkami a efektivnost komunikace. Pozornost je v této práci věnována i změnám v cenách na trhu vlasové kosmetiky a analýze změn portfólia značky Sunsilk.
Srovnání proexportní politiky České republiky a Spolkové republiky Německo
Seget, Tomáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Předmětem této diplomové práce je srovnání proexportí politiky v České republice a Spolkové republice Německo. V úvodních kapitolách se věnuje popisu teorie podpory a exportu a systémům proexportní politiky v obou srovnávaných zemích. Stěžejní částí práce je kapitola, která se věnuje jak rozdílům v celkové koncepci a přístupu k podpoře exportu ze strany státu, odlišnestem z hlediska využívaných nástrojů i rozdílům na úrovni jednotlivých institucí a jimi nabízených služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 VOKÁČ, Martin
3 Vokáč, Martin
2 Vokáč, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.