Název: Špecifiká nemeckého trhu v zahraničnom obchode lokálnej tlačiarne
Překlad názvu: Specifics of the German market in foreign trade of a local printer
Autoři: Sunega, Peter ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; německý knižní trh; Porterov model pěti konkurenčních sil; vydavatelství a tiskárny; český a slovenský knižní trh; Czech and Slovak book market; German book market; marketing; Porter five competitive forces model; publishers and printers

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22209

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18179


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet