Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové aktivity Ministerstva zemědělství za účelem podpory tuzemských potravin a jejich dopady
Vojtěchová, Barbora ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Čapková, Mariana (oponent)
Vlivem liberalizace mezinárodního obchodu dochází k nárůstu dovozu potravin do České republiky. Řada producentů není schopna čelit zahraniční konkurenci a musí ukončit svou činnost. Tím dochází k poklesu produkce zemědělských komodit a potravin, čímž se snižuje také potravinová soběstačnost České republiky. Ministerstvo zemědělství (MZe) proto vyvíjí aktivity na podporu tuzemských potravin a jednou z aktivit je soutěž Regionální potravina. Související kampaně jsou zaměřeny jak na spotřebitele, tak na producenty. Cílem práce proto bylo zjistit, jak producenti vnímají soutěž Regionální potravina a souvsející aktivity MZe a zda producenti pozorují vlivem ocenění a aktivit MZe pozitivní dopady. Dalším cílem bylo zjistit, zda spotřebitelé znají projekt Regionální potravina a aktivity MZe, zda tyto potraviny nakupují a zda upřednostňují české potraviny. Teoretická část se týká zejména marketingu a legislativy související s podporou tuzemských potravin. Praktická část vychází z dotazníkového šetření mezi producenty a spotřebiteli. Na základě výsledků jsou v závěru práce stanovena doporučení pro Ministerstvo zemědělství.
Analýza vlivu reklamy na děti
Vojtěchová, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Hátleová, Stanislava (oponent)
Reklama je všude kolem nás a děti jsou stále oblíbenějším cílovým segmentem reklamních kampaní. Tato práce se proto zabývá vlivem reklamy na děti. Jejím cílem je zjistit na základě vlastního výzkumu, k čemu podle dětí reklama slouží, jak jsou děti reklamou ovlivněny, jak děti reklamu vnímají a jaký je jejich názor na reklamu a jak se mění názor na reklamu a její vliv v závislosti na pohlaví a věku dětí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se týká marketingu a marketingové komunikace, reklamy, segmentace trhu a spotřebního chování. Poslední teoretická část se zabývá specifiky dětského segmentu a reklam zaměřených na děti a jejich regulací. Praktická část se týká vlastního výzkumu provedeného mezi školními dětmi dotazníkovým šetřením a předškolními dětmi formou diskuse.

Viz též: podobná jména autorů
2 Vojtěchová, Blanka
1 Vojtěchová, Božena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.