Název: Marketingové aktivity Ministerstva zemědělství za účelem podpory tuzemských potravin a jejich dopady
Překlad názvu: Marketing Activities of the Ministry of Agriculture to support domestic food and their effects
Autoři: Vojtěchová, Barbora ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Čapková, Mariana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Marketingové aktivity; Ministerstvo zemědělství; Regionální potravina; České potraviny; Czech Food; Marketing; Marketing activities; Regionální potravina; The Ministry of Agriculture

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49398

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203956


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet