Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí25 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro firmu
Kovárníková, Jaroslava ; Vodrážková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nákupní centrum. Teoretická část se zabývá problematikou maloobchodu a marketingového plánování. V praktické části jsou vypracovány analýzy současné situace, které slouží jako podklad k návrhu marketingové strategie a remodelingu prvního patra nákupního centra.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí25 - 25  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Vodrážková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.