Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 94 záznamů.  začátekpředchozí64 - 73dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace podniku
Dvořáková, Lenka ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Sieber, Martina (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je marketingová komunikace podniku. Práce nahlíží na tuto problematiku jako na sociální jev, jako na formu kontaktů se zákazníky. Předpokladem úspěšné marketingové komunikace není jen znalost potřeb zákazníků a používání různých nástrojů komunikačního mixu, ale i budování podnikové identity. První část se zabývá obecnou teorií komunikace a analyzuje jednotlivé prvky komunikačního procesu. Teoretický úvod je východiskem pro další výklad marketingové komunikace. V druhé části poukazuji na vztah mezi podnikovou a marketingovou komunikací, zabývám se rolí podnikové kultury a věnuji se jednotlivých prostředkům komunikačního mixu.
Seismicita indukovaná injektáží - statistická a energetická analýza
Vlček, Josef ; Fischer, Tomáš (vedoucí práce) ; Horálek, Josef (oponent)
Injektáž kapalin do horninového prostředí představuje důležitý nástroj ke studiu role vysokotlakých kapalin v seismogenních procesech. Injektáž se provádí v hloubkách několika set metrů až prvních kilometrů za účelem zvýšení propustnosti hornin a tím snazší těžby uhlovodíků nebo geotermální energie. Zvýšený tlak kapalin způsobuje pokles pevnosti horniny a vede ke vzniku poruch, které zaznamenáváme ve formě mikrootřesů a umožňují nám tak sledovat objem takto zasažené horniny. Seismicita však někdy může vzrůst až na úroveň, která již může být pociťována obyvatelstvem na povrchu a mohou taky vzniknout obavy ze seismického rizika v dané oblasti. Proto se většina současných studií zabývá tím, jaké nejsilnější otřesy mohou být vyvolány hydraulickou stimulací. K ocenění vlivu stimulace na vzniklou seismicitu, je v této práci použit poměr mezi uvolněnou seismickou energií a injektovanou hydraulickou energií, tzv. seismická účinnost injektáže. Tento parametr jsem aplikoval na data ze dvou geotermálních výměníků (Gross Schönebeck a Soultz-sous-Forets) a jednoho ložiska uhlovodíků (východní Texas). Bylo zjištěno, že pro různé lokality tento parametr pokrývá velké rozpětí hodnot; ve dvou formacích se pohybuje v rozsahu od 10-6 do 10-4 , zatímco u třetí formace přesahuje hodnotu 1. Porovnání se statistickou...
Evropská měna po řecké krizi
Martinek, Petr ; Loužek, Marek (vedoucí práce) ; Vlček, Josef (oponent)
Cílem této práce je popsat současný stav Evropské měnové unie a její perspektivy. Evropská dluhová krize odhalila některé slabé stránky eurozóny a tato práce se bude věnovat právě těmto otázkám. Na popis aktuální situace naváže rozbor možností řešení aktuálních problémů eura a celé měnové unie. Zvláštní důraz bude v celé práci kladen na vývoj dluhové krize v evropských státech. Popsány budou příčiny dluhové krize, důsledky a vyhlídky zadlužených zemí do budoucna. Závěr se věnuje prognózám a vyhlídkám současného systému, tedy toho, jaký směr se dá očekávat v dalším vývoji eurozóny.
Komparativní analýza agroturistiky v České republice a ve Svobodném státu Bavorsku
Thöndlová, Gabriela ; Duffková, Jana (vedoucí práce) ; Fialová, Dana (oponent) ; Vlček, Josef (oponent)
Cílem této práce je popis situace v oblasti agroturistiky v Česku a Bavorsku a vyvození doporučení, co by bylo možné v Česku na tomto poli zlepšit. Studie je rozdělena do dvou relativně nezávislých oddílů. První část tvoří teoretický úvod, v němž je zmapován vývoj a současný stav agroturistiky v obou zmiňovaných zemích a jsou zde shrnuta její pozitiva a negativa. Dále jsou zde popsány možnosti dotací pro podnikatele v agroturistice a samostatná podkapitola je věnována propagaci a certifikaci farem. Práce se rovněž zabývá udržitelností turismu a otázkou, nakolik lze agroturistiku považovat za udržitelnou formu cestovního ruchu. Druhou část, založenou na empirickém výzkumu provedeném v obou zemích autorkou této práce, tvoří analýza rozhovorů s provozovateli českých a bavorských agrofarem a analýza dotazníků od jejich hostů. Jsou zde přehledně shrnuty základní informace o provozovatelích agroturistiky i o samotných farmách. Hlavní témata analýzy jsou: motivy zemědělců pro poskytování ubytování, jejich zkušenosti s hosty, nabídka farem a jejich vybavení, spolupráce s jinými farmami a ostatními podnikateli v okolí, vztahy se sousedy. Další oblast tvoří ekonomické aspekty, konkrétně propagace, certifikace a dotace. Kromě informací o provozovatelích farem shrnuje práce také údaje o jejich hostech. Vedle...
Slevové servery jako nový marketingový nástroj v internetovém prostředí
Staňková, Hana ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Sieber, Martina (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o novém fenoménu slevových serverů v České republice. Práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola je zaměřena na internetový prostor, do kterého začaly v roce 2010 pronikat první úspěšné slevové servery. Na to navazuje rozsáhlá kapitola, ve které jsou popsány základní charakteristiky slevových serverů. Dále je analyzován marketing slevových serverů a na konci této části jsou zmapovány jednotlivé výhody, nevýhody a nástrahy, které mohou slevové servery přinášet prodejcům i zákazníkům. Poslední kapitolou práce je vlastní výzkum mezi zákazníky slevových serverů. Výzkum navazuje na předešlé kapitoly a jeho cílem je rozbor výzkumných problémů se zaměřením na vybrané nástrahy. Na konci této části jsou výsledky výzkumu porovnány s předešlou kapitolou a jsou předložena další doporučení. Klíčová slova Slevové servery, internetový marketing, cena, zákaznická loajalita
Marketing a reklama v zábavním průmyslu
Svoboda, Matěj ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
Tato bakalářské práce se zaměřuje na marketing a reklamu v zábavním průmyslu. V teoretické části tato práce nejprve vymezuje zábavní průmysl a následně analyzuje základní poznatky marketingu s důrazem na reklamu. V analytické části se pak tato práce věnuje odlišnostem marketingu v oblasti zábavního průmyslu a soustředí se na hlavní problémy, které se v zábavním průmyslu vyskytují, a také hlavní problémy, které se vyskytují v reklamě. Na závěr tato práce nabízí řešení těchto problémů ve formě tematických akcí, což je názorně ukázáno na příkladu Festivalu Fantazie.
Průběh české ekonomické transformace ve srovnání s Maďarskem a Polskem
Perková, Martina ; Loužek, Marek (vedoucí práce) ; Vlček, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu a komparaci procesu ekonomické transformace ve třech středoevropských zemích. Tyto vybrané země - Česká republika, Maďarsko a Polsko - mají srovnatelné výchozí podmínky. Cílem je nejen obecně popsat teoretické problémy spojené s procesem transformace v rovině ekonomické (a částečně i politické a institucionální), ale především postihnout ve vývoji těchto ekonomik shodné tendence a případné odlišnosti. Samotná analýza a komparace je prováděna především na bázi nejznámějších a nejpoužívanějších makroekonomických ukazatelů. V závěru je nastíněno celkové zhodnocení dosavadního průběhu transformace.
Příčiny segregace v mikroregionech
Illmannová, Anne ; Sieber, Martina (vedoucí práce) ; Vlček, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou splácení bankovních úvěrů. Teoretická část práce se věnuje historii bankovnictví, jeho současné podobě a druhům bankovních finančně úvěrových produktů. Zvláštní pozornost je věnována hypotečním úvěrům a podmínkám jejich poskytování. V aplikační části jsou srovnány nejprve na krajské, poté na okresní úrovni pravděpodobnosti nesplácení úvěrů v závislosti na různých ukazatelích. Cílem práce je na konkrétním příkladu z Prahy zjistit, jaké sociodemografické charakteristiky mají vliv na platební morálku dlužníků, v čem se liší lidé bydlíci v oblasti s dobrou platební morálkou od lidí bydlících v oblasti se špatnou platební morálkou a zda místo bydliště má vliv na úroveň platební morálky. Klíčová slova Bankovnictví, hypoteční úvěry, credit scoring, pravděpodobnost defaultu.
Kvalita v dalším profesním vzdělávání
Stejskalová, Eva ; Vlček, Josef (oponent) ; Mužík, Jaroslav (oponent)
Rozhodujicfm kapitalem i klicovym zdrojem ekonomiky se staly informace, znalosti a jejich vyuzivani. To zmemilo charakter prace a pracovnich sil a vyznam uceni i vyuky a take smysl znalosti a jejich pfedavani a pfineslo zmeny v oblasti socialni, demograficke i institucionalni. Schopnost vyuzivat informace (znalosti) a kvalita produktu a sluzeb, podminovana kvalitou procesu a kvalitou lidi v organizaci, rozhoduji 0 jejim uspechu. System managementu kvality (QMS) je soucasti managementu organizace. Rizeni kvality je dynamicky proces, kterY se trvale meni a vyviji co do forem, metod i obsahu. Konkretni podoby QMS muzeme pfifadit k jedne ze tfi zakladnich koncepci a to jsou koncepce odvetvovych standardu, koncepce TQM (Total Management Quality) a koncepce ISO. Ruzne pfistupy k fizeni kvality se zacinaji rozvijet ve 20. letech dvacateho stoleti. Po druhe svetove valce se otazky kvality dostaly do popfedi zajmu zejmena v Japonsku a USA, nasledovany Evropou. Vyznam a rozvoj systemu managementu kvality prudce vzrostl v 80. letech minuleho stoleti, kdy kvalita zacala by! povazovana za klicovy pfedpoklad uspechu a budouci konkurenceschopnosti. V soucasnosti jsou v Evrope uplatnovany zejmena dva systemy: fizeni jakosti podle norem ISO (International Organization for Standardization) 9000:2000 a model kvality...
Faktory vysvětlující spotřební chování: výzkum spotřebitelů biopotravin na vzorku obyvatel hl. m. Prahy a okresu Znojmo
Zvěřinová, Iva ; Buriánek, Jiří (vedoucí práce) ; Vlček, Josef (oponent)
Produkce, zpracování, doprava a spotřeba potravin tvoří značnou část environmentální zátěže. Ekologické zemědělství a s ním spojená produkce biopotravin představuje podle mnohých odborníků, politiků a části veřejnosti způsob, jakým je možné zátěž životního prostředí snížit. Rozhodující pro množství potravin vyprodukovaných ekologickým zemědělstvím je mimo jiné míra ochoty spotřebitelů upřednostnit produkty ekologického zemědělství a z nich vyrobené biopotraviny před konvenčními, tedy změnit své spotřební chování. Spotřební a nákupní chování ve vztahu k biopotravinám je podle některých studií motivováno ohledem na životní prostředí, ačkoliv v mnoha vyspělých zemích převažují spíše zdravotní motivy. Spotřeba biopotravin tak ve vyspělých zemích v posledních letech významnou měrou roste, což činí ze spotřeby biopotravin zajímavý sociální fenomén. Výzkumný záměr diplomové práce z těchto důvodů tvoří analýza motivačních faktorů a bariér, které ovlivňují rozhodování spotřebitelů o nákupu biopotravin. Diplomová práce nejprve podává přehled odborné literatury zaměřené na spotřební chování ve vztahu k biopotravinám. Faktory vysvětlující chování lze rozčlenit na postojové proměnné, zvyk, osobní schopnosti a kontextové faktory. Z postojových proměnných je v diplomové práci věnována zvláštní pozornost percepci...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 94 záznamů.   začátekpředchozí64 - 73dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
11 VLČEK, Jakub
13 VLČEK, Jiří
11 Vlček, Jakub
45 Vlček, Jan
13 Vlček, Jiří
2 Vlček, Jozef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.