Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
E-reklama: současnost a budoucnost
Němec, Jan ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilímová, Zuzana (oponent)
Cílem této práce je upozornit na současný rozmach virtuální reklamy, ať již se jedná o reklamu on-line nebo reklamu v počítačových hrách, rozebrat určité moderní metody propagace, jež se v této oblasti používají, a odhadnout budoucí vývoj v těchto oblastech. V úvodní části je nastíněna celá problematika a dále se čtenář seznámí se stručnou historií reklamy z hlediska použitých médií. Druhá část je věnována rozboru výdajů na on-line reklamu v posledních letech a to jak v ČR, tak v některých západních zemích. Třetí část prezentuje výsledky průzkumu týkající se vztahu uživatelů internetu k on-line reklamě. Čtvrtá a nejrozsáhlejší kapitola popisuje moderní metody virtuální propagace. Jako první je zmíněna klasická bannerová on-line reklama s uvedením formátů i různých způsobů platby. Dále je popisována metoda email marketing, která jako reklamní nástroj využívá elektronickou poštu, včetně možných způsobů využití tohoto nástroje. Další popisovanou metodou jsou tzv. virální videa, tedy videa, která se mezi uživateli šíří sama, i s několika statickými ukázkami. Poslední podkapitola je věnována advergamingu, tedy využití her pro reklamu. Pátá kapitola rozebírá možné budoucí směry virtuální reklamy. Autor vysvětluje podstatné vlastnosti reklamy v budoucnosti. Popisuje možnosti skrytí reklamního sdělení jako jsou on-line hry typu virtuální svět nebo blogy, věnuje se aspektu cílení reklamy na konkrétního uživatele a v neposlední řadě zdůrazňuje důležitost interakce reklamy budoucnosti.
Praktické využití vizuální komunikace firem a grafický manuál
Jehlička, Marek ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilímová, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku vizuální komunikace firem, s důrazem firemní grafický styl a grafický manuál. Úvod metodologické části je zaměřen na smysl, využití a možnosti vizuální komunikace. Dále je rozebírána otázka standardů firemního stylu a základních stavebních kamenů vizuální komunikace firemní image, firemní kultury, firemní identity a firemního stylu. Praktická část obsahuje vypracovaný grafický manuál pro fiktivní firmu, jehož součástí je logomanuál s příklady přípustných a nepřípustných variant použití loga, dále obsahuje definici firemních barev, vizitek, hlavičkového papíru a v neposlední řadě i firemní typografii.
Podvědomé působení grafických prvků
Špaček, Vojtěch ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilímová, Zuzana (oponent)
Svým způsobem psychologicko-estetická studie se zabývá vlivem grafického sdělení na pocity a dojmy jeho pozorovatele. Nachází klíčové poznatky psychologie vnímání a dává je do souvislosti s grafickou stránkou věci. Lidské vidění je rozebráno z pohledu vlastností zraku, pozornosti, charakteristik zorného pole a procesu jeho strukturace. Vytyčeny jsou aspekty vidění důležité pro tvorbu grafického sdělení. Zejména jsou rozebrány tendence sdružování (grupování) objektů v zorném poli, rozlišování figury a pozadí, domýšlení jen naznačených částí obrazu, apod. Práce také popisuje některé zásadní zažité přístupy našeho poznávání skutečnosti k objektům, které vidíme. Pak následuje typologický přehled působení daných obrazových prvků. Jsou vybírány takové elementární prvky, s nimiž se běžně v grafických pracích potkáváme a které mohou dále tvořit složitější sestavy. Od bodu k plošným objektům se popisují např. některé jejich pohybové tendence nebo expresivní vliv na naší psychiku. Dále jsou popsány vlivy jednotlivých barev a odstínů, rozebrány typy a působení kontrastů a některých obecnějších vlastností grafické prezentace. Jako poslední zkoumaná vlastnost je kompozice. Hlavní témata jako zlatý řez, hmotná analogie objektů v sazebním obrazci, apod. jsou opět dávána do souvislosti s jejich vlivem na naše nálady. Na konec jsou krátce zmíněny některé možnosti ověřování působení obrazového sdělení. Závěr připomíná, že je k celé problematice třeba přistupovat s odstupem a mít na paměti obecné souvislosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.