Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Parní turbina
Vališ, Petr ; Novotný, Zdeněk (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh točivé redukce pro zadané vstupní parametry, která je paralelně zapojena s redukční stanicí. Dále se v této práci zabývám termodynamickým výpočtem stupně a výpočtem vybraných uzlů turbíny, zpracováním projekčního návrhu zapojení točivé redukce do parního oběhu. Práce je zakončena návrhovým řezem turbíny.
Parní turbina
Vališ, Petr ; Novotný, Zdeněk (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh točivé redukce pro zadané vstupní parametry, která je paralelně zapojena s redukční stanicí. Dále se v této práci zabývám termodynamickým výpočtem stupně a výpočtem vybraných uzlů turbíny, zpracováním projekčního návrhu zapojení točivé redukce do parního oběhu. Práce je zakončena návrhovým řezem turbíny.
Shipping and logistic solutions for ski import from USA
Fraňo, Pavol ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Vališ, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je představení společnosti Icelantic Boards, která se zabývá výrobou lyží. Následuje seznámení čtenáře s lyžařským segmentem. Součástí práce je uvedení přepravních možností společnosti při dovozu jejích výrobků z USA do Evropy a seznámení s výhodnými pravidly Incoterms pro prodávajícího. V závěrečné části diplomové práce je rozbor výrobků, variant dovozu a nakonec doporučení způsobu přepravy a možnosti růstu prodeje výrobků na evropském trhu.
Marketingová strategie vybrané outdoorové značky
Salátová, Iva ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vališ, Petr (oponent)
Práce zhodnocuje dosavadní marketingové aktivity české outdoorové značky LOAP společnosti Piccollo s.r.o. Teoretická část se zabývá základními pojmy a vztahy z marketingové teorie - marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem, marketingovou strategií a značkovou politikou. Analytická část popisuje outdoorový trh, konkurenci a současnou situaci na tomto trhu. Zhodnocuje dosavadní marketingové aktivity značky LOAP a navrhuje změny a budoucí možná řešení v marketingovém řízení. Součástí je také vyhodnocení dotazníkového šetření, které zkoumalo nákupní chování spotřebitelů sportovního oblečení a také povědomí o značce LOAP mezi spotřebiteli.
Podnikatelský plán pro Outdoor Training
Vališ, Petr ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce)
Práce hodnotí procesy vlastních podnikatelských aktivit v oblasti Outdoor Training. Úvodní čast obecně seznamuje čtenáře s podnikatelským prostředím v ČR a poté se zaměřuje na obor zážitkové pedagogiky. Druhá čast konkretizuje specifický interní podnikatelský plán a hodnotí jeho části a charakterizuje přístupy.

Viz též: podobná jména autorů
4 Vališ, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.