Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Představy a interpretace zlomků u žáků 5. ročníku základní školy
Vašíčková, Jana ; Tichá, Marie (vedoucí práce) ; Macháčková, Jana (oponent)
Základní částí této diplomové práce je klasifikace úloh získaných v šetření zaměřeném na zjišťování představ zlomků u žáků pátých ročníků základních škol. Předmětem experimentu, který jsem uskutečnila ve čtyřech různých třídách, je soubor čtyř úkolů. Vytvořené úlohy jsem utřídila podle několika hledisek. Jedná se především o klasifikaci tematickou, klasifikaci podle typu úloh a podle zastoupených interpretací zlomků. Snažila jsem se najít taková hlediska, která vypovídají o tom, jaké představy a znalosti o zlomcích žáci pátých tříd mají. Podle získaných výsledků myslím, že se mi tento cíl podařilo splnit. Během práce s úlohami jsem zjistila, že nashromážděný materiál je souborem velkého množství pestrých úloh, které mohou být podkladem pro další zkoumání.
Překážky mezinárodního obchodu a jejich vliv na mezinárodní obchod ČR
Vašíčková, Jana
Bakalářská práce hodnotí vliv překážek mezinárodního obchodu na zahraniční obchod České republiky. Práce je zaměřena na Českou republiku jako malou otevřenou ekonomiku a na její hlavní obchodní partnery mimo EU. Pomocí regresní analýzy je popsána závislost mezi vybranými překážkami mezinárodního obchodu a českým vývozem.
Vliv reklamy na formování stravovacích návyků u dětí
Vašíčková, Jana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, zda má reklama vliv na formování stravovacích návyků u dětí. Teoretická část této práce se zaměřuje na pojem reklamy jako takové, na její druhy, typy a nejúčinnější reklamní média. Popisuje efekty reklamy zaměřené na děti, tj. na pozitiva takové reklamy, ale zároveň i na možná rizika reklamy zaměřené na děti. Dále teoretická část práce obsahuje etické a právní aspekty marketingu cíleného na děti. V neposlední řadě se tato část práce zabývá zdravým životním stylem včetně stravování, které se vztahuje k reklamě cílené na děti. V praktické části následuje sekundární výzkum v oblasti vlivu reklamy na formování stravovacích návyků u dětí. Dále se v rámci praktické části zabývám vlastní výzkumnou činností. Na základě dotazníkového šetření jsem získala data od žáků základních škol, na základě těchto dat analyzuji vliv reklamy na formování jejich stravovacích návyků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Vašíčková, Jitka
2 Vašíčková, Jiřina
1 Vašíčková, Jolana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.