Název: Vliv reklamy na formování stravovacích návyků u dětí
Překlad názvu: The impact of advertisement to children eating behaviour
Autoři: Vašíčková, Jana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Cílený marketing; Děti; Marketingový výzkum; Reklama; Stravovací návyky; Advertisement; Children; Eating habits; Marketing Research; Positioning and Targeting

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24723

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76757


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet