Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Elektrotechnická výzbroj elektrických dopravních strojních zařízení
Václavík, Lukáš ; Balabán, Bedřich (oponent) ; Huzlík, Rostislav (vedoucí práce)
Jedná se o rešeršní práci zkoumající současné trendy v elektro mobilitě. Zaměřuje se především na různé druhy uspořádání pohonných prvků a zdrojů energie, další část se soustředí na samotné elektromotory a akumulátory, které by bylo možné v elektromobilitě využít. Poslední část práce pojednává o dobíjení energetického média a možnosti rozšíření dobíjecích stanic v České Republice.
Samonakládací přepravník balíků
Václavík, Lukáš ; Pikula, Michal (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá koncepčním řešením samonakládacího přepravníku na balíky slámy. Na začátku práce je rozebrána problematika těchto strojů a jejich rozdělení dle daných kritérií. Následuje rešeršní část, kde jsou popsány jednotlivé části, které budou obsaženy v koncepčním návrhu. Třetím bodem je návrh vlastního řešení a jeho zdůvodnění. Jsou rozepsány jednotlivé konstrukční uzly a jejich vizualizace. Poslední částí jsou pevnostní výpočty konstrukčních uzlů.
Studie strojů pro letní údržbu asfaltových komunikací
Václavík, Lukáš ; Malášek, Jiří (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je rešeršního typu a zabývá se stroji pro letní údržbu komunikací. Je rozdělena od tří částí – dopravní značky; kropící vozy, zametací vozy a zametače; vysprávkové vozy a mobilní frézy. Práce obsahuje rozdělení jednotlivých strojů, popis funkce a jejich technické parametry.
Image a identita značky Mercedes-Benz
Václavík, Lukáš ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá vnímáním značky Mercedes-Benz na českém trhu. V teoretické části je charakterizována terminologie týkající se pojmů značka, image a identita. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných z databáze MML-TGI a z vlastního průzkumu, jenž se snaží odhalit shodnosti či nepřesnosti ve vnímání image a identity značky. Zobrazuje skutečnou image značky Mercedes-Benz a zároveň zjišťuje, zda došlo k vyvrácení předsudků, které o značce Mercedes-Benz v České republice kolují.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.