| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Odpověď charity na povodně 2002: přiměřenost a účinnost poskytované psychosociální pomoci
Čermák, Ivo ; Kohoutek, Tomáš ; Urbánek, Tomáš ; Baštecká, B. ; Špok, Dalibor ; Navrátil, Marek ; Čermáková, V.
Zpráva shrnuje výsledky výzkumu efektivity pomoci poskytované obětem povodní, které zasáhly značnou část ČR v roce 2002. Úvodní teoretická kapitola obsahuje přehled poznatků o katastrofických událostech, reakcích na ně a zásadách organizace a poskytování pomoci. Další kapitoly jsou věnovány výsledkům kvalitativního výzkumu obrazu povodňových událostí a důležitých či kritických momentů v poskytování pomoci z perspektivy pomáhajících a kvantitativního šetření prožívání povodňových událostí včetně poskytované pomoci z perspektivy obětí. Zvláštní oddíl je věnován obrazu jednoho z poskytovatelů pomoci a zadavatele projektu ů České katolické charity ů v tištěných médiích. Projekt byl realizován ve spolupráci s Českou katolickou charitou za finančního přispění Německé katolické charity (DCV).
|
| |
|
Marketingová strategie mobilních operátorů v oblasti infotainmentu a entertainmentu
Urbánek, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mázl, Michal (oponent)
Práce se zaměřuje na specifický obor mobilní komunikace ? infotainment&entertainment (též contentové služby), který představuje informačně zábavné služby v mobilním telefonu ? a na marketingovou strategii, kterou mobilní operátor aplikuje v rámci těchto služeb. Strategie je analyzována z hlediska modelu 4P. ?Product? představuje detailní zmapování služeb, ?Price? nejen celu ale i spotřební rozhodování na trhu contentových služeb, ?Promotion? nejdůležitější nástroje komunikačního mixu, ?Place? souhrn činností, které vedou k tomu, že je konečnému zákazníkovi poskytnuto perfektní plnění. Důraz je kladen také na aplikaci efektivních postupů při organizaci činností a moderních technologií využívaných pro mobilní služby.
|