Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  začátekpředchozí38 - 47  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Manuál Brněnského výzkumu celoživotního vývoje člověka
Blatný, Marek ; Čermák, Ivo ; Jelínek, Martin ; Osecká, Lída ; Vobořil, Dalibor ; Urbánek, Tomáš
Manuál poskytuje základní přehled o teoretické a metodologické koncepci projektu. Jsou uvedeny cíle projektu, metodologie výzkumu, údaje o souboru, použité metody a účel jejich použití. Metody vytvořené pro potřeby výzkumu (semi-strukturovaný rozhor) jsou detailně popsány.
Odpověď charity na povodně 2002: přiměřenost a účinnost poskytované psychosociální pomoci
Čermák, Ivo ; Kohoutek, Tomáš ; Urbánek, Tomáš ; Baštecká, B. ; Špok, Dalibor ; Navrátil, Marek ; Čermáková, V.
Zpráva shrnuje výsledky výzkumu efektivity pomoci poskytované obětem povodní, které zasáhly značnou část ČR v roce 2002. Úvodní teoretická kapitola obsahuje přehled poznatků o katastrofických událostech, reakcích na ně a zásadách organizace a poskytování pomoci. Další kapitoly jsou věnovány výsledkům kvalitativního výzkumu obrazu povodňových událostí a důležitých či kritických momentů v poskytování pomoci z perspektivy pomáhajících a kvantitativního šetření prožívání povodňových událostí včetně poskytované pomoci z perspektivy obětí. Zvláštní oddíl je věnován obrazu jednoho z poskytovatelů pomoci a zadavatele projektu ů České katolické charity ů v tištěných médiích. Projekt byl realizován ve spolupráci s Českou katolickou charitou za finančního přispění Německé katolické charity (DCV).
Prožívání povodňových událostí: výskyt symptomů zátěže jako indikátor specifických potřeb zasažených osob
Kohoutek, Tomáš ; Urbánek, Tomáš ; Špok, Dalibor
Ničivé záplavy v ČR v roce 2002 představovaly značnou zátěž pro všechny zasažené ů pro přímé oběti i pro pomáhající organizace. Příspěvek je předběžným sdělením o výzkumu, prováděném na základě objednávky České katolické charity. Zabývá se dopady povodní na materiální zázemí i psychiku obětí. Na základě rozsáhlého šetření (492 oslovených domácností v různých regionech) přináší obraz průběhu povodní, škod, prožívání povodně a následujícího roku obětmi a zaměřuje se i na hodnocení poskytované humanitární i psychosociální pomoci obětmi.
Marketingová strategie mobilních operátorů v oblasti infotainmentu a entertainmentu
Urbánek, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mázl, Michal (oponent)
Práce se zaměřuje na specifický obor mobilní komunikace ? infotainment&entertainment (též contentové služby), který představuje informačně zábavné služby v mobilním telefonu ? a na marketingovou strategii, kterou mobilní operátor aplikuje v rámci těchto služeb. Strategie je analyzována z hlediska modelu 4P. ?Product? představuje detailní zmapování služeb, ?Price? nejen celu ale i spotřební rozhodování na trhu contentových služeb, ?Promotion? nejdůležitější nástroje komunikačního mixu, ?Place? souhrn činností, které vedou k tomu, že je konečnému zákazníkovi poskytnuto perfektní plnění. Důraz je kladen také na aplikaci efektivních postupů při organizaci činností a moderních technologií využívaných pro mobilní služby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   začátekpředchozí38 - 47  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.