Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zvýšení konkurenceschopnosti firmy na základě rozboru marketingového mixu
Svobodová, Jana ; Tomešová, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Pavigo s.r.o., která se zabývá prodejem, pronájmem a provozováním nápojových a prodejních automatů. Mým cílem je pomoci zkvalitnit některé nabízené služby či produkty a najít vhodnou strategii, která by vedla ke zviditelnění společnosti mezi potencionálními zákazníky.
Diferenciace a individualizace výuky na 1. stupni ZŠ
Tomešová, Lucie ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Práce reaguje na situaci současné školské praxe, kdy je na učitele kladen požadavek diferencovat a individualizovat výuku v heterogenních třídách. Mnozí učitelé k tomu nicméně nejsou dostatečně připraveni a relevantní odborné literatury včetně metodik, které by jim v praxi pomohly, je velmi málo. Cílem práce je proto shrnout nejnovější poznatky z této oblasti včetně konkrétních strategií a pokusit se navrhnout možný postup, kterého by se učitelé mohli při diferenciaci výuky držet. V teoretické části jsou shrnuty již známé poznatky z této oblasti z české i zahraniční litera- tury. Empirický kvalitativní výzkum je orientován na zjištění způsobu diferenciace dvou vybraných fakultních učitelů, kteří jsou významným profesním modelem pro studenty - budoucí učitele. Použitými výzkumnými metodami jsou zejména hloubkové rozhovory s učiteli a analýza pozorování resp. videonahrávek jejich výuky.
Zvýšení konkurenceschopnosti firmy na základě rozboru marketingového mixu
Svobodová, Jana ; Tomešová, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Pavigo s.r.o., která se zabývá prodejem, pronájmem a provozováním nápojových a prodejních automatů. Mým cílem je pomoci zkvalitnit některé nabízené služby či produkty a najít vhodnou strategii, která by vedla ke zviditelnění společnosti mezi potencionálními zákazníky.

Viz též: podobná jména autorů
6 Tomešová, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.