Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí21 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metodika pracovního hodnocení zaměstnanců
Makešová, Libuše ; Tesař, Tomáš (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného systému hodnocení pracovníků a návrhem úprav hodnocení ve firmě 2K Czech, a.s. Po krátkém představení společnosti podrobně rozebírám průběh jejich současného systému hodnocení. Zaměřila jsem se hlavně na identifikaci hodnotitelů a hodnocených pracovníků, hodnotící kritéria a samotný postup při vlastním hodnocení. Také se zmiňuji o využívání výsledků z hodnocení pracovníků. Ve druhé části práce navrhuji doporučení, kterými by společnost svůj současný systém hodnocení mohla doplnit.
Návrh efektivnějšího využití lidského potenciálu v organizaci
Bučková, Kristína ; Tesař, Tomáš (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice efektivního a kvalitního využití lidského potenciálu ve vybrané organizaci. Jedná se především o identifikaci potřeby zavedení komplexního systému hodnocení zaměstnanců, sestavení souvisejících procesů a jeho možná implementace. Důraz je kladen na využití výsledků z tohoto hodnocení pro zvýšení motivace, kvality a efektivity lidské práce.
První experimenty s přípravou suspenzního nástřiku Al2O3 pomocí hybridního plazmového hořáku
Tesař, Tomáš ; Mušálek, Radek ; Medřický, Jan ; Kotlan, Jiří ; Pala, Zdeněk
Hybridní vodou stabilizovaný hořák WSP-H představuje zajímavou alternativu k běžným hořákům pro žárové stříkání, neboť poskytuje jedinečnou kombinaci rychlosti plazmatu a entalpie dostupné pro zpracování materiálu. V této práci je studován vliv depozičních parametrů na charakteristiky nástřiku. Jako modelový materiál byl použit nanometrický Al2O3 dispergovaný v etanolu. Nástřik byl zkoumán pomocí skenovací elektronové mikroskopie a rentgenové difrakce. Výsledky prokázaly závislost charakteru mikrostruktury a fázového složení na podávací vzdálenosti a podávaném množství suspenze. Výsledky jsou zajímavé pro další optimalizaci depozičního procesu
Analýza výnosnosti 3D ve filmu
Tesař, Tomáš ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Bartoň, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá hypotézou, že filmy promítané v kinech ve 2D i ve 3D verzi zároveň mají vyšší tržby ze vstupenek do kin než filmy promítané pouze ve 2D. K tomu byl vytvořen model dvou simultánních rovnic, který na datovém souboru filmů vydaných mezi roky 2009 a 2011 v USA ukazuje, že 3D nemá v prvním týdnu po premiéře žádný vliv, avšak v dalších týdnech je významně spojen s nižším počtem promítacích sálů nejspíše z důvodu nižší kapacity technologicky vybavených promítacích sálů a také významně zvyšuje tržby ze vstupenek do kin. Kromě tohoto faktoru model zahrnuje další důležité a významné faktory ovlivňující tržby a práce porovnává výsledky se současnou literaturou zabývající se tímto tématem.
Vliv spotřební daně na spotřebu tabáku ve Velké Británii
Tesař, Tomáš ; Dočkal, Dalibor (vedoucí práce) ; Vebrová, Ludmila (oponent)
Evropská unie se jiţ několik let zabývá problémem velkého počtu kuřáku mezi evropským obyvatelstvem. K této problematice vydává direktivy zakazující reklamu tabákových výrobků a kouření na veřejných místech. Přijímáním těchto zákonů Velká Británie bojuje se svou spotřebou cigaret od konce devadesátých let společně s další politikou zvyšováním daní a informativními kampaněmi. V této práci se zabývám několika ekonometrickými přístupy k zjištění, do jaké míry spotřební daň z cigaret ovlivňuje v posledních patnácti letech spotřebu cigaret. V druhém modelu pracuji s dalšími proměnnými, jako jsou zákaz reklamy, výdaje na léčbu závislosti, zaměstnanost, HDP, populace. Výsledky poukazují na největší vliv zákazu reklamy, zákazu kouření a zaměstnanosti.
Monitoring spokojenosti zákazníků v Oční optice Iveta Šefčíková
Šefčíková, Iveta ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Tesař, Tomáš (oponent)
Teoretická část charakterizuje spokojeného zákazníka, základní principy péče o zákazníka i vytváření prostředí pro spokojeného zákazníka. Dále tato část pojednává o loajalitě, kvalitě, jedním z nejdůležitějších atributů spokojenosti zákazníka a zdůrazňuje specifika služeb, jenž na spokojenost zákazníků působící. Pomocí písemného dotazování byla zjištěna pravidelnost návštěvy prodejen očních optik obecně, i pravidelnost návštěvy Oční optiky I. Š., jaká kritéria jsou zásadní pro volbu prodejny oční optiky, jak jsou respondenti spokojeni s šíří poskytovaných produktů a služeb, pracovníky, prostředím i výší cen v Oční optice I.Š., zda by respondenti v Oční optice I.Š. něco měnili a zda by služby Ivety Šefčíkové doporučili svým známým. Na základě analýzy dotazníků byl sestaven návrh pro zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí21 - 26  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.