Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lokalizace počítačových zařízení ve Wifi sítích
Szabó, Peter ; Malinka, Kamil (oponent) ; Kačic, Matej (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou lokalizace počítačových zařízení v bezdrátových sítích. Čerpá z existujících řešení, které dále rozšiřuje, předkládá návrh a popisuje následnou implementaci prototypu lokalizačního systému sloužícího k lokalizaci zařízení ve WiFi sítích. V závěrečné části práce popisuje testování naimplementovaného systému, analyzuje zjištěné výsledky a porovnává je s výsledky testů jiných lokalizačních systémů založených na podobných technologiích.
Limity ochrany biodiverzity ve fragmentované krajině
Ekologické služby, s.r.o., Hořovice ; Blahník, Petr ; Svoboda, Tomáš ; Szabó, Péter ; Fellner, Rostislav ; Kočvara, Radim ; Tajovský, Karel ; Kuras, Tomáš ; Hofmeister, Jeňýk ; Hošek, Jan
Cílem řešení projektu je ve vybraném pilotním území definovat závislost vývoje lokálních populací zvláště chráněných a nebo vzácných a nebo ohrožených druhů na strukturálních charakteristikách krajiny a na velikosti a tvaru fragmentovaných lesních celků. Předmětem výzkumu populační dynamika invazních a expanzních rostlin. Základním přístupem je stanovení základních charakteristik fragmentované krajiny, stanovit vhodné indikátory pro tyto charakteristiky, definovat limitní hodnoty těchto charakteristik a limitní hodnoty indikátorů.
Věrnostní program maloobchodního řetězce Tesco - Clubcard
Laštovičková, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Szabo, Peter (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá věrnostním programem maloobchodního řetězce Tesco -- programem Clubcard. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části jsou nejdříve blíže vysvětleny pojmy jako marketingové a komerční komunikace, podpora prodeje a její používané nástroje a dále pojem loajalita a věrnostní programy jako takové. V úvodu do praktické části jsou nejprve popsány současné trendy na maloobchodním trhu a také konkurenční analýza jednotlivých řetězců, zaměřená na věrnostní programy. Další část je věnována společnosti Tesco a jejímu věrnostnímu programu Clubcard. Hlavní přínos práce představuje provedený marketingový výzkum, zaměřený na názory zákazníků Tesca ohledně provozovaného programu Clubcard.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Szabo, Pavol
7 Szabo, Peter
7 Szabó, Péter
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.