Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přehled a porovnání principů činnosti současných druhů GNSS ve světě
Pafkovič, Roman ; Sklenář, Filip (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou globálních navigačních satelitních systémů. Shromažďuje informace o principech činnosti jednotlivých systémů a hodnotí jejich využitelnost pro leteckou dopravu prostřednictvím vlastních měření.
Koncepční návrh výkonného kluzáku s pomocným elektrickým pohonem (dle EASA CS-22)
Hlůšek, Josef ; Sklenář, Filip (oponent) ; Hlinka, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje koncepčnímu návrhu kluzáku s elektrickým pohonem dle předpisu CS-22. Je zpracován statistický rozbor kluzáků s pomocným pohonem, který je použit pro stanovení základních návrhových parametrů, ze kterých koncepční návrh vychází. Na základě analytické poláry odhadu odporu jsou vypočteny letové výkony, zejména dolet a vliv solárních panelů na dolet. Práce obsahuje konstrukční návrh zástavby akumulátorů do křídla.
Bezpečnost civilního letectví a jeho ochrana před protiprávními činy
Srba, Matěj ; Sklenář, Filip (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na ochranu civilního letectví, resp. na právní dokumenty, které tuto ochranu zajištují. Krom toho jsou v práci popsány dva základní směry, kterými se bezpečnost letectví zabývá. Cílem této práce je sestavit ucelený přehled základních dokumentů se zvláštním zaměřením na Předpis L 17. Spolu s tím poskytnout odpovědi na vzorové otázky ATPL zaměřené právě na tento předpis. Navíc je v práci jako výchozí bod tvorby právních dokumentů popsáno několik podstatných nehod, které výrazně vývoj předpisů ovlivnily. K tomu se váže také historie těchto zákonů a dohod, která je rovněž popsána.
Provozní příručka ATO - technická část
Novák, Michal ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Sklenář, Filip (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je objasnit požadavky pro různé druhy výcviku z hlediska provozní dokumentace ATO a dle těchto požadavků následně sestavit technickou část provozní příručky ATO v podmínkách Leteckého ústavu VUT v Brně.
Postupy ATC (ICAO) při průletech letadel do nebo z evropského vzdušného prostoru za podmínek RVSM
Pulgret, Lukáš ; Sklenář, Filip (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Tato práce řeší vývoj navigačních metod a detailněji se zaměřuje na prostorovou navigaci RNAV a její využití v oblasti RVSM evropského vzdušného prostoru. Zavedení RVSM umožňuje efektivněji využívat vzdušný prostor, tedy zvyšuje kapacitu prostoru a bezpečnost jednotlivých letů. Práce popisuje podstatu jednotlivých navigačních metod a informuje čtenáře o technických požadavcích, které jsou potřebné k dodržení požadovaných bezpečnostních minim. Dále se práce zabývá procedurami, které musí piloti dodržovat při letech z / do RVSM evropského vzdušného prostoru. Cílem této bakalářské práce je stručně popsat základy problematiky prostorové navigace RNAV a evropského vzdušného prostoru RVSM a přiblížit čtenáři souvislosti, které jsou nutné ke správnému pochopení zadaného tématu. Dále v této publikaci vysvětluji podstatu RVSM a RNAV a informuji o přínosech jednotlivých projektů. Práce je určena jako učební pomůcka pro samostudium pilotů a studentů specializace Letecký provoz.
Analýza typických chyb pilota během přistávacího manévru
Szarka, Martin ; Sklenář, Filip (oponent) ; Hammer, Jaromír (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává problematiku typických chyb pilota během přistávacího manévru u letounů do maximální vzletové hmotnosti 2250 kg. Obsahuje základní informace o průběhu přistání. Hlavní pozornost je věnována databázi nehod, jejímu následnému vyhodnocení a návrhu na způsob eliminace těchto nehod. Součástí je i průzkum mezi piloty.
Analýza provozních rizik nově zaváděných typů letadel
Sklenář, Filip ; Janhuba, Luboš (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá procesem zavádění nových letadel do provozu. Především všemi kroky od počáteční vize nového letounu až po uvedení letadla do provozu. Obsah diplomové práce se skládá ze sedmi částí. V prvních čtyřech částech jsou popsány organizace působící v letectví a spolehlivosti, fyzikální principy soustav letadel, statistiky nehod, požadavky předpisu. Pátá část je zaměřená na spolehlivost. V této části jsou popsány postupy pro provádění analýz spolehlivosti. Šestá část je zaměřena na postup pro zavádění nových letadel do provozu a obsahuje také metodiku eliminace prvku s nedostatečnou spolehlivostí, což bylo jedním z hlavních cílů práce. Sedmá část je ukázka části postupu pro zavádění letadel do provozu.
Role a úkoly letových provozních služeb v civilním letectví
Panáček, Jiří ; Sklenář, Filip (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalarska prace se zabyva tematem role a ukoly letovych provoznich sluzeb v civilnim letectvi. Jejim cilem je zpracovat uceleny prehled poskytovanych letovych provoznich sluzeb, vcetne charakteristiky jejich vyznamu a vymezeni jejich cinnosti. Duraz je kladen take na podani informaci vice citelnou formou, nez s jakou se muzeme setkat v oficialnich dokumentech popisujicich tuto problematiku.
Využitelnost letecké techniky pro hašení lesních požárů v ČR
Sklenář, Filip ; Hammer, Jaromír (oponent) ; Imriš, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je porovnat parametry hlídkových a hasebních letounů na základě analýzy provozních, technických a ekonomických parametrů. Obsahuje rozbor jednotlivých parametrů a popis vlastností letadel z pohledu využití pro zjištění a hašení lesních požárů. Výsledkem této práce je vyhodnocení nejvhodnějšího letadla pro hlídkovou a hasební činnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Sklenář, František
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.